پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 17367
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۵ |
از پنجم تیرماه انجام می‌شود

آغاز ثبت سفارش کتب درسی پایه‌های ورودی در کرمانشاه

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی برای دانش آموزان پایه‌های ورودی از پنجم تیرماه خبر داد.
آغاز ثبت سفارش کتب درسی پایه های ورودی در کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، فردین یاوری از ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی برای دانش آموزان پایه‌های ورودی از پنجم تیرماه خبر داد و گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه‌های ورودی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) از پنجم تیرماه آغاز و تا دهم شهریور ادامه خواهد داشت.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه یادآور شد: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی دانش آموزان میان پایه سال تحصیلی ۱۴۰۲ الی ۱۴۰۳ از نهم اردیبهشت آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت سفارش برای این دسته از دانش آموزان تا ۲۶ ماه جاری است، بیان کرد: دانش آموزان در صورت نیاز از ۱۸ تیرماه الی ۱۸ شهریور می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت شده بپردازند.

گفتنی است، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ الی ۱۴۰۳ در همه دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی: https://my.gov.ir، پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی: https://my.medu.ir و سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی : www.irtextbook.ir انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.