پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 13259
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۱۵ |
فرماندار قصرشیرین:

عبور مسافران از مرزهای قصرشیرین با پروتکل‌های بهداشتی مجاز است

فرماندار قصرشیرین از تردد مسافر در مرزهای این شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.
عبور مسافران از مرزهای قصرشیرین با پروتکل‌های بهداشتی مجاز است

مرادعلی تاتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از تردد مسافران در مرزهای قصرشیرین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا  و دستور استاندار کرمانشاه،  بیان کرد: از ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰ مرزهای خسروی و پرویز خان به روی مسافران باز شده است

این مسؤول از عبور و مرور در مرزهای قصرشیرین با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی از طرف مسافران و عوامل اجرایی مستقر در مرز خبر داد و گفت: با هر بار ورود و خروج مسافران از مرزهای این شهرستان در داخل ایران و عراق تست کرونا از افراد گرفته شد.

وی تاکید کرد: مَردم سعی کنند جز در موارد ضروری از مرزها خارج شوند، با توجه به وضعیت کرونایی به جز تجار و کسانی که فعالیت اقتصادی در اقلیم کردستان دارند، تا جای ممکن از مسافرت و تردد خودداری شود.

تاتار به روابط مرز پرویزخان با اقلیم کردستان اشاره و اظهار داشت: زائران نمی‌توانند از این پایانه مرزی برای رفتن به عتبات استفاده کنند و مرز خسروی که با دولت مرکزی عراق در ارتباط است، پذیرای زائران است.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.