پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 9412
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس, گزارش تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۵:۰۸ |
در حمله تروریستی آمریکای جنایتکار:

فاتح دل‌ها «سردار سلیمانی» به شهادت رسید/ از جبهه مقاومت تا قمار FATF

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «حاج قاسم سلیمانی» و فاتح دل‌ها پس از عمری مجهادت و اقتدار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، تلویزیون رسمی عراق بامداد جمعه مدعی شد فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون الحشد الشعبی در حمله آمریکایی‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیده‌اند.
هنوز از صحت و سقم این خبر اطلاعی در هاله‌ای از ابهام بود و خبرگزاری نمی‌توانستند مستقلاً آن را تأیید کنند.
خبرگزاری رویترز هم به نقل از «احمد الاسدی»، یک سخنگوی نیروهای بسیج مردمی عراقی این خبر را تأیید کرده بود.
الحمد الاسدی گفت: «دشمن آمریکایی و اسرائیلی مسئول به شهادت رساندن دو مجاهد، ابو مهدی المهندس و قاسم سلیمانی است.»
حال آنکه بامداد روز جمعه و با طلوع خورشید، اما خبر شهادت سردار رشید و سرافراز اسلام و در واقع فاتح دل‌ها، شیر مجهاد و فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی “حاج قاسم سلیمانی” تایید و در رسانه‌ها دست به دست شد.
در پی شهادت سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشد الشعبی و جمعی از داوران و همراهان آنان در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد… شمارش معکوس برای بزرگترین حمله انتقامی جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان به شمارش افتاده، لذا از این لحظه دیگر آمریکا در هیچ جای جهان امنیت ندارد.و ترامپ و سرکرده جیره خوار آنان در ایادی شرق و غرب از جمله صهیونیست قاصب به زودی از کرده خود پشیمان خواهد شد.
پنتاگون با وقاحت خود اعلام کرد که: به دستور ترامپ سردار سلیمانی را ترور کردیم، وزارت دفاع آمریکا نیز در بیانیه‌ای گفته ارتش این کشور به دستور ترامپ به کاروان سردار سلیمانی حمله کرده است.
رسانه ها اما فیلم رشادت و دلاوری این الگو و اسطوره تاریخ مجهادت و ایثار یعنی حاج قاسم سیلمانی را منتشر می کردند و باور دارند که شهادت؛ اجر چهار دهه مجاهدت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.
شهادت “سرباز ولایت وامت اسلام” سردار اسلام، انقلاب و ایران حاج قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای آمریکایی. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام شد و سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد روز جمعه هفته قبل در حمله بالگردهای آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید وبه پاس اجر سالها مجاهدت پرافتخار به دیدار معبود شتافت.
بر اساس اعلام منابع حشد الشعبی و نیروهای مردمی عراق، در پی حمله بالگردهای آمریکایی به فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس (معاون حشد الشعبی) به فیض شهادت نائل شدند.
فیلم| فاتح دل‌ها «سردار سلیمانی» به شهادت رسید/ از جبهه مقاومت تا قمار FATF
گفتنی است، مجامع بین‌المللی و آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار کشور به ویژه در استان کرمانشاه با اعلام انزجار از حرکت تروریستی آمریکای جنایتکار و شرکت در راهپیمایی اعتراضی در حمایت از مجاهدات سردار شهید قاسم سلیمانی، خواستار انتقام شدید از عاملان این جنایات شدند و یکصدا دادخواهی خود را بر سر آمریکا و اسرائیل مزدور و تروریست در منطقه فریاد زدند، همچنین از مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهان احقاق حقوق و دفاع از این شهید بزرگوار و اسطوره جهانی مقاومت و ایثار شدند.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.