پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 4398
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ |
امروز صورت گرفت:

بازدیدهای استاندار کرمانشاه و عدم اشتغالزایی و رونق تولید در جوانرود

استاندار کرمانشاه از برخی پروژه های عمرانی و تفریحی جوانرود بازدید کرد و همچنان عدم اشتغالزایی رونق تولید در این شهرستان موج می زند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند ظهر امروز برای سفر کاری یکروزه و بازدید از چند پروژه عمرانی و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه وارد شهرستان جوانرود شد.

براساس این گزارش، استاندار کرمانشاه از مجموعه ورزشی شهر جوانرود، زمین چمن و پروژه مسکن مهر این شهرستان بازدید به عمل آورد.


بازوند استاندار کرمانشاه همچنین از مجتمع تجاری تفریحی الماس جوانرود دیدن کرد.
به گزارش شهر روشن، چندی پیش استاندار کرمانشاه در نشست ستاد مدیریت و راهبری مقابله با تحریم استان که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حفظ رونق بازارچه جوانرود الزامی است و محدودیت‌ برای واردات کالا به اقتصاد مرزنشینان لطمه می‌زند.

گفتنی است، طبق بیان یک منبع آگاه، تاکنون اقدام قابل توجهی برای ساماندهی بازارچه جوانرود و شهرک های صنعتی این شهرستان صورت نگرفته و علاوه بر رواج کالاهای قاچاق و مقابله نیروهای انتظامی با این معضل به منظور تقویت رونق تولید داخل کشور، اما تدبیر چندانی اتخاذ نشده، عملا نظارتی بر قیمت کالا وجود ندارد و زمزمه های از واگذاری های غیراصولی و دخالت بخش های خصوصی در برخی از واحدهای این شهرستان شنیده می شود.

انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.