پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 4409
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ |
امروز:

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، نشست دوره ای شهرداران استان امروز با تودیع و معارفه مدیرعامل جدید و قدیم سازمان همیاری شهرداری های کرمانشاه همراه شد.
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در این جلسه گفت: مراسم تودیع و معارفه مذکور به درخواست نلسون حضرتی و به دنبال مسوولیت گرفتن او در سازمان همیاری شهرداری های تهران صورت گرفته است.
مهرداد سالاری با بیان اینکه گزینه های متعددی برای جایگزینی حضرتی در سازمان همیاری شهرداری های استان مطرح شد، افزود: تاکید اصلی ما در این زمینه بر انتخاب فردی از بدنه شهرداری بود، فردی که خود سابقه کار در شهرداری را داشته و با مشکلات این حوزه به خوبی آشنا باشد.
وی تصریح کرد: نهایتا از میان گزینه های متعددی که هر یک توانمندی لازم جهت تصدی این سمت را دارا بودند، با بررسی های صورت گرفته علی حیدر کرمی برای این مسوولیت انتخاب شد و امیدواریم بتواند در سمت جدید با همکاری مجموعه نیروهای سازمان، در راستای تقویت بیش از پیش شهرداری های استان گام بردارد.
سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های شهرداری ها، عنوان کرد: با توجه به وضعیت اعتبارات دولتی و همچنین ضرورت حمایت از تولید کنندگان داخلی، لازم است شهرداری های استان در خصوص مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی شهرها توجه لازم داشته باشند.
گفتنی است، در این مراسم تودیع و معارفه از تلاش و خدمات نلسون حضرتی قدردانی و علی حیدر کرمی به عنوان مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه معرفی شد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.