پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 3338
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ |
سرپرست گروه جهادی خادم الشهدا "کمیل" کرمانشاه:

گلزار ۵۰۰ شهدای کرمانشاه در ماه مبارک رمضان رنگ آمیزی شد

سرپرست گروه جهادی خادم الشهدا "کمیل" استان کرمانشاه از رنگ آمیزی 500 گلزار شهدای شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: بیش از 2 هزار گلزار شهدا در روزهای آتی رنگ آمیزی و غبارروبی می شود.

میلاد شمس امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، اظهار داشت: گروه جهادی خادم الشهدا استان در ماه مبارک رمضان و در حرکت فرهنگی توانست بالغ بر ۵۰۰ گلزار شهدای شهر کرمانشاه را رنگ آمیزی کند و بیش از ۲ هزار گلزار شهدا را نیز بعد از ماه ضیافت الهی رنگ آمیزی خواهد شد.


سرپرست گروه جهادی خادم الشهدا “کمیل” استان کرمانشاه با بیان اینکه مجوز این اقدام فرهنگی با مساعدت اداره کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در راستای همکاری و رنگ آمیزی گلزار شهدا انجام پذیرفته است، ادامه داد: گروه جهادی خادم الشهدا در قالب گروه ۵۰ نفری به صورت خودجوش و بسیجی وار در پنج جلسه ۵۰۰ گلزار شهدای استان را رنگ آمیزی کردند.

شمس یادآور شد: گروه جهادی خادم الشهدا استان با زبان روزه و در ماه مبارک رمضان در حرکتی فرهنگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای فعالیت های جهادی و فرهنگی در این جلسات بیش از پنج ساعت در روز گلزار شهدای معزز هشت سال دفاع مقدس را به صورت داوطلبانه و جهادی رنگ آمیزی کردند.


این مسؤول با اشاره به اینکه جرقه این کار فرهنگی در ماجرای جالبی انجام گرفت، افزود: اکثر اوقات برای تجدید میثاق با آرمان شهدا و انقلاب به گلزار شهدا می آیم و روزی متوجه مادر شهیدی شدم که تلاش می کرد اسم فرزند شهیدش را غبارروبی کند، اما هرچه تلاش می کرد رنگ های کهنه و قدیمی وجود داشت، با دیدن این صحنه به فکر تشکیل کارگروهی برای رنگ آمیزی همه گلزار شهدا افتادم و با رایزنی و همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مجوز کار و آغاز خدمت به شهدا را گرفتیم.

شمس خاطرنشان کرد: جوانان باید با فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی آشنا شوند و در مسیر انقلاب و شهدا قرار بگیرند و این مهم نیاز به مساعدت همه دستگاه های اجرایی و فرهنگ سازی در این راستا دارد.


وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا وقتی بر گلزار شهدا آمدند و فعالیت خادمین الشهدا کرمانشاه را دیدند استقبال و قدردانی می کردند، بیان کرد: هدف ما ارج گذاشتن به مکان مقدس شهدا است و آشنایی جوانان با اهداف و راهی که آنان انتخاب کرده اند.



شمس با بیان اینکه در برنامه های آتی گروه جهادی خادم الشهدای استان کرمانشاه تلاش داریم در مابقی شهرستان ها نیز خدمات ارائه دهیم، اظهار داشت: این گروه به صورت خودجوش و با برنامه ریزی شده سعی دارد با غبارروبی گلزار شهدا در مناطق عملیاتی همچون “بازی دراز” در سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب، اسلام آبادغرب و… خدمات رسانی کند و فعالیت فرهنگی بیشتری در خدمت به زائران اربعین و ایام خاص سال را در دستور کار داریم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.