پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19974
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ |
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

ماندگارترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هنر است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، هنر را بهترین ابزار برای ترویج ایثار و شهادت دانست و گفت: جامعه هنری بهترین کمک را به فرهنگ تبین ایثار و شهادت دارد.
ماندگارترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هنر است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، خسرو شهیدی ظهر امروز در همایش هنرمندان شاهد ایثار و شهادت، که با حضور ایثارگران، تعدادی از نیروهای نظامی کشوری و لشگری، خانواده معزز شهدا، جامعه هنری استان و خبرنگاران در آمفی تئاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه برگزار شد، گفت: ماندگارترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هنر است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: در آثار شهدا به کرات ترویج ایثار و شهادت گفته شده، ماندگارترین ابزاری که می‌تواند به فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند، هنر است.

شهیدی به زیبای و ماندگاری زبان هنر برای ترویج فرهنگ در جامعه اشاره و بیان کرد: بنیاد شهید استان در واقع بایگانی از نوشته ها، وصیت‌نامه، خاطرات، زندگی‌نامه و اسناد مربوط به شهدا را در اختیار دارد، هنرمندان براساس هنری که دارند می‌توانند از آن برای ترسیم و نشان دادن هنر ایثار و شهادت شهدای استان از آن استفاده کنند.

نیازمند توجه جامعه هنری هستیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ضمن قدردانی از جامعه هنرمندان در خصوص پرداختن به موضوعات پیرامون ایثار و شهادت، گفت: رویدادها و رخدادهای زیادی از رشادت، دلاوری، گذشت و فداکاری در کرمانشاه اتفاق افتاده، که هنوز به آن‌ها پرداخته نشده که نیازمند کمک و توجه جامعه هنری استان در این خصوص هستیم.

گفتنی است: در این همایش از کتاب‌های‌ «عقاب زاگرس» و«هناسه خوشیلان» رونمایی شد و این مراسم همراه بوده با دکلمه خوانی، اجرای سرود، همچنین تجلیل از ۲۵ هنرمند در حوزه شاهد و ایثارگر تجلیل شد.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.