پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19796
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ |
مسئول بسیج سازندگی کرمانشاه:

۱۵۰ هزار اصله نهال در کرمانشاه می‌کاریم

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تا پایان کاشت 150 هزار اصله نهال همراه دیگر ارگانها هستیم.
۱۵۰ هزار اصله نهال در کرمانشاه می‌کاریم

سرهنگ امیرحمزه خزایی در حاشیه برگزاری مراسم کاشت ۲۰۰۰ اصله نهال در محوطه پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه به مناسبت روز درختکاری (۱۵ اسفند ماه) و همزمان با طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: امروز همزمان با سراسر کشور به یاد شهدا و حاج قاسم سلیمانی در سطح استان ۱۵۰ هزار چاله برای کاشت نهال آماده شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: کاشت نهال امروز به همت بسیجیان و اقشار مختلف بسیج سازندگی با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان و دیگر دستگاه‌های ذیربط در حال انجام است و تا پایان کاشت ۱۵۰ هزار اصله نهال در تمامی شهرستان‌های استان تداوم دارد.

إن‌شاءالله کولانی نیز در حاشیه برگزاری مراسم، به خبرنگار شهر روشن گفت: با توجه به وحدت بین دستگاه‌های مختلف طرح مَردمی یک میلیارد کاشت نهال طی چهار سال از امروز آغاز شده است و تا پایان برنامه بسیج سه میلیون کاشت نهال خواهیم داشت.

وی افزود: امروز خدمات کاشت نهال را پایگاه محلات بسیج و سپاه بر عهده دارد، در روزهای آینده آموزش و پرورش، هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها این طرح را انجام خواهند داد.

این مسئول خاطر نشان کرد: طرح کاشت یک میلیارد اصله نهال به مدت چهار سال در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهر روشن، این درختان از نوع بادام، زبان گنجشک و افرا است که به همت بسیج سازندگی  سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، استان کرمانشاه و با منابع طبیعی استان، هلال احمر و پایگاه هوانیروز در محوطه این پایگاه کاشته شد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.