پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19286
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۴۵ |
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خبر داد

خدمات گروه جهادی دندانپزشکی «رهروان مهدوی» و «منادیان رحمت» به کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از سفر دندانپزشکان گروه جهادی «رهروان مهدوی» و «منادیان رحمت» به استان خبر داد.
خدمات گروه جهادی «رهروان مهدوی» و «منادیان رحمت» به کرمانشاه

بهزاد شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از سفر دو گروه از دندانپزشکان جهادی «رهروان مهدوی» و «منادیان رحمت»، به استان خبر داد و گفت: این گروه‌های جهادی به بیش از ۴۰۰ مددجوی بهزیستی در استان خدمات دندانپزشکی ارائه دادند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به سفر ۳۰ دندانپزشک از استان تهران به کرمانشاه، گفت: این دندانپزشکان در قالب دو گروه جهادی «رهروان مهدوی» و «منادیان رحمت» به مناسب ایام مبارک دهه فجر به استان کرمانشاه سفر کردند و به بیش از ۴۰۰ مددجو خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه دادند.

این مسئول سفر دندان پزشکان به کرمانشاه را سه روزه عنوان کرد و افزود: دندانپزشکان حضور پیدا کرده طی روزهای ( نوزدهم تا بیست و یکم) بهمن ماه خدمات‌رسانی به مددجویان را به نحو احسن انجام دادند.

شهبازی خاطر نشان کرد: در مدت این سه روز خدمات دندانپزشکی جهادی این دو گروه، ۱۰ دندانپزشک کرمانشاهی هم به آن‌ها اضافه شده و با همراهی گروه با هم خدمات رسانی به مددجویان بهزیستی را انجام دادند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: این دندانپزشکان جهادی در مدت سفر سه روزه خود به استان در شهر کرمانشاه مستقر بوده و به بیش از ۴۰۰ مددجوی بهزیستی خدمات‌رسانی داشتند.

وی خدمات گروه جهادی دندانپزشکی را در کرمانشاه شامل (عصب‌کشی، پر کردن، جرم‌گیری، کشیدن دندان، ویزیت و…) عنوان کرد و افزود: تمام مواد اولیه، تجهیزات و وسایل هم توسط همین تیم‌های جهادی تأمین شده و به همراه گروه به کرمانشاه آورده بودند.

بیش از ۱.۲ میلیارد تومان خدمات دندانپزشکی مددجویان برآورد شد

شهبازی با اشاره به قیمت بالای خدمات دندانپزشکی گفت: ارزش خدمات این دندانپزشکان طی این سه روز بیش از ۱.۲ میلیارد تومان برآورد شده است، که برای مددجویان رایگان خدمات دهی شد.

گروه جهادی دندان پزشکی قول سفر مجدد به کرمانشاه را دادند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن قدردانی از این ۴۰ دندانپزشک جهادی و خیران نیک اندیش، گفت: از این تیم‌های جهادی قول گرفته‌ایم که سفر دیگری به استان کرمانشاه داشته باشند.

انتهای پیام/ رحمانی

 

نویسنده : Mahin Rahmani
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.