پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19246
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۱۵ |
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه:

توسعه راه آهن کرمانشاه ۱۵۰۰۰ میلیارد می‌خواهد/ پیشرفت و اشتعالزایی با راه‌اندازی بازارچه‌ شوشمی

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از اعتبار لازم برای توسعه مرزی پروژه راه آهن کرمانشاه بالغ بر 15000 میلیارد تومان خبر داد و گفت: راه اندازی بازارچه‌ مرزی شوشمی فرصتی برای اشتغالزایی و پیشرفت است.
توسعه راه آهن کرمانشاه ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد/ بازارچه‌های شوشمی راه‌اندازی نشدند

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، نادر نورایی در ششمین روز از دهه مبارک فجر «آغاز چهل و پنجمین» سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آستانه عید مبعث در نشست خبری با خبرنگاران بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام دهه مبارک فجر، از پیگیری برای اتمام پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا خبر داد.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با اشاره به تامین اعتبار لازم در سال جاری برای پروژه راه آهن کرمانشاه خسروی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان خبر، گفت: این رقم در مجموع ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده است، همچنین پیگیری پروژه راه آهن غرب یکی از اولویت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان می‌باشد.

وی با اشاره به کاهش آمار بیکاری در استان کرمانشاه، حفظ این جایگاه را مهم دانست و افزود: راه‌اندازی و رونق بازارچه شوشمی در پیشرفت استان و کاهش رقم بیکاری در این منطقه حائز اهمیت خواهد بود.

نورایی در پاسخ به خبرنگار شهر روشن، گفت: بودجه توسط دولت و مجلس تعیین می‌شود، راه آهن شهر کرمانشاه برای وسعت بیشتر به شهرستان‌های مرزی و… نیاز به بررسی در کمیته ویژه دارد، إن‌شاءالله در بررسی‌های جلسات آینده تعیین تکلیف می‌شود، بخشی از پروژه راه آهن نیز هنوز به طور کامل اجرا نشده، نیاز به برنامه‌ریزی اساسی دارد.

یکی از اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه در کرمانشاه بحث فرهنگ است

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه اولویت کار این سازمان را فرهنگ دانست و افزود: نگاه ما این است، که زیر ساخت بحث فرهنگ فراهم شود، لذا حوزه فرهنگ نیازمند حمایت بیشتر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با اشاره به جشن پیروزی انقلاب در روز ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات پیش رو در یازدهم اسفندماه، متذکر شد: بی‌تردید در ۲۲ بهمن ماه امسال با حضور مَردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران موجی متحد در جای جای ایران اسلامی، روان خواهد شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با تداوم این موج انقلابی تا یازدهم اسفندماه و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باردیگر عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب، تجدید خواهیم کرد.

انتهای پیام/ مهین رحمانی خبرنگار بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.