پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18920
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ |
در پی عملیات دقیق و موفقیت آمیز سپاه مطرح شد

جزئیات حمله ترکیبی سپاه در انهدام موساد و عوامل جاسوسی و تروریستی

یک منبع آگاه از جزئیات جدیدی از حمله ترکیبی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای انهدام موساد و موشک باران عوامل جاسوسی و تروریستی در جهان خبر داد.
جزئیاتی حمله ترکیبی سپاه در انهدام موساد و عوامل جاسوسی و تروریستی

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، یک منبع میدانی در گفت‌وگو با مشرق به جزئیات عملیات هدف قرار دادن اتاق عملیات صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان اشاره کرد و گفت: آمریکاییها تلاش کردند با عملیات مقابله کنند، اما تلاش نیروی پدافند آنان برای رهگیری و ساقط کردن موشک های شلیک شده به نتیجه‌ای نرسید.

این منبع میدانی با اشاره به اینکه مقر صهیونیست‌ها و عناصر آنان در منطقه ملاعمر و چند نقطه دیگر در حومه شهر اربیل هدف قرار گرفت، افزود: این پایگاه که خارج از شهر قرار دارد و محافظت شده است یکی از اصلی‌ترین مقرهایی به شمار می‌رود، که عملیات‌های ضد ایرانی را تدارک و برنامه‌ریزی کرده بود.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها با پوشش های متعدد در این مقر عملیات‌های تروریستی علیه شهروندان ایرانی را هماهنگ می‌کردند، تصریح کرد: صهیونیست ها با پاسپورتهای آمریکایی هم در این پایگاه تردد و رفت و آمد داشتند.

این منبع میدانی از هلاکت و مجروح شدن پنج تا ۱۰ نفر از عناصر و افسران موساد در این عملیات خبر داد و گفت: یکی از عوامل به هلاکت رسیده «پیشرو دزه‌ای » است که در پوشش فعالیت‌های اقتصادی با صهیونیست‌ها ارتباط گسترده‌ای داشت و یکی از مهره‌های اصلی آنان محسوب می‌شد.

وی که از نزدیکان به خانواده بارزانی بود ارتباط عمیق و بسیار صمیمیم با صهیونیست‌ها داشت و در فروش و انتقال نفت عراق به سرزمین‌های اشغالی سهم ویژه‌ای داشت.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، یکی دیگری از عوامل صهیونیست‌ها به نام کرم میخائیل که در پوشش تجارت و فعالیت اقتصادی و با تابعیت انگلیسی – عراقی ارتباطات وسیعی با موساد داشت در عملیات شب گذشته زخمی شده و برخی خبرهای تایید نشده از کشته شدن وی حکایت دارد.

در مجموع عناصری که در عملیات نیروی هوافضای سپاه کشته و زخمی شدند علاوه بر قاچاق نفت عراق (بدون اطلاع دولت مرکزی در بغداد) از اقلیم به ترکیه و سپس سرزمین های اشغالی، ارتباط تنگاتنگی با خاندان بارزانی و صهیونیست‌ها داشتند و تحرکات و فعالیت‌های ضد ایرانی آنان به طور کامل رصد شده بود.

یک منبع میدانی در سوریه در گفت‌وگو با مشرق نیز از انهدام مقر اصلی تروریست‌های در این محور خبر داد و افزود: کمپ آموزشی عناصر تروریستی هم در این عملیات به طور کامل منهدم شد.

این منبع میدانی با بیان این که تروریست‌ها با ملیت افغانستانی و تاجیکستانی در این منطقه آموزش داده می‌شدند، خاطرنشان کرد: تروریست‌ها پس از آموزش در این پایگاه توسط محور غربی، عبری، عربی به سرکردگی آمریکایی ها به افغانستان انتقال داده می‌شدند و سپس به سمت مرزهای ایران حرکت می‌کردند.

به گفته این منبع میدانی، آمریکاییها و صهیونیست‌ها تحرکات و نفوذ خود را در مناطق اشغالی شمال غرب سوریه افزایش داده‌اند و آموزش عناصر تروریستی مورد حمایت ترکیه با ملیت‌های مختلف از جمله تاجیک را در دستور کار قرار داده‌اند و دوره‌های مختلفی را برای آنان تدارک دیده‌اند.

براساس اطلاعات به دست آمده، شماری از عناصر گروهک تروریستی تحریرالشام هم جذب شده‌اند و با محوریت فعالیت ضد ایرانی در دوره‌های آموزشی آمریکایی ها شرکت داشتند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : مشرق
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.