پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 18811
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ |
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه مطرح شد

قطعنامه تظاهرات سراسری محکومیت جنایت تروریستی در کرمان

قطعنامه تظاهرات سراسری محکومیت جنایت تروریستی در کرمان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای مطرح شد.
قطعنامه تظاهرات سراسری محکومیت جنایت تروریستی در کرمان

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، قطعنامه تظاهرات سراسری محکومیت جنایت تروریستی در کرمان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای مطرح شد که در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذۡ یُوحِی رَبُّکَ إِلَى ٱلۡمَلَـٰٓئِکَهِ أَنِّی مَعَکُمۡ فَثَبِّتُواْ ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْۚ سَأُلۡقِی فِی قُلُوبِ ٱلَّذِینَ کَفَرُواْ ٱلرُّعۡبَ فَٱضۡرِبُواْ فَوۡقَ ٱلۡأَعۡنَاقِ وَٱضۡرِبُواْ مِنۡهُمۡ کُلَّ بَنَان (انفال آیه۱۲)

اقدام پست و رذیلانه به شهادت رساندن جمعی از هموطنان عزیزمان در زاد روز بانوی ملک و ملکوت حضرت زهرا(س) و حلقه وصل رسالت و امامت و در سالروز شهادت سردار آسمانی و اسطوره ماندگار مقاومت و ایثار حاج قاسم سلیمانی که گلزارش میعادگاه عاشقان و میقات دلدادگان است؛ دل‌های امت اسلام و مَردم انقلابی ایران و خصوصا مَردم شهیدپرور کرمان را دراندوه و ماتم فرو برد.

بی‌تردید شهدای این اقدام تروریستی، که از وادی کریمان به حلقه ملکوتی بِمَا غَفَرَ لِی رَبِّی وَجَعَلَنِی مِنَ الْمُکْرَمِینَ رسیدند همراه با سردار دلها در حلقه مستانه ملکوتیان عند ربهم یرزقونند؛ اما این حرکت شرارت‌بار، که پشت صحنه آن سیاست‌های خصمانه‌ی آمریکای جنایتکار و رژیم منفور و خونخوار صهیونیستی و تفاله‌های کوردل و خوار و زبون تکفیری و زخم خوردگان از قدرت جبهه مقاومت بوده و نتیجه ضعف و ناکامی آنان در برابر شجاعت و دلاور‌یهای بزرگ مَردانی چون شهید سید رضی موسوی(رحمه الله) است باید تاوان سنگین و بازدارنده‌ای را پرداخت نمایند.

لذا ما با بانگ رسا و دشمن‌شکنِ«الله اکبر ، خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌داریم:
۱٫ما ملت بزرگ ایران اسلامی از رهبران و فرماندهان جبهه قدرت‌مند مقاومت و نیروهای آزادیخواه در سراسر جهان می‌خواهیم تمامی مراکز منسوب به این رژیم خونخوار را آماج حملات خود قرار داده و شریان‌های اقتصادی و حیاتی این هیولای خونخوار را قطع نمایند.

۲٫ از فرماندهان سپاه قدس و تمامی نیروهای نظامی و امنیتی می‌خواهیم بمنظور تسلی داغهای سنگینِ شهادت مظلومانه جمعی از مَردم عزیز کشورمان، در سریعترین زمان ممکن پاسخ قاطع و کوبنده ای به پرورش یافتگان و مزدوران این رژیم سفاک داده و رعب و وحشت دیگری بر کانون شغالان صهیونیستی وارد نمایند.

۳٫ از حرکت انصارالله یمن در حمله به منافع رژیم غاصب و جلاد صهیونیستی در آبراه دارالمندب حمایت کرده و اعلام می‌کنیم تا آخر آتش بس و محاصره مَردم شریف و حماسه ساز غزه اهداف کلیدی و مهم صهیونیستی باید همچنان مورد حمله قرار گیرد.

۴٫ از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهیم با بررسی دقیق ابعاد این جنایت و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار این حوادث دردناک هر چه سریعتر عوامل کوردل این اقدام شریرانه را دستگیر و شدیدا مجازات نمایند.

۵. مقاومت جانانه ملت مظلوم فلسطین و شجاعان غزه تمام محاسبات دنیای شرک ونفاق را برهم ریخته است، ما ضمن حمایت از این ملت مقاوم و صبور و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل اعلام می‌کنیم برای همیشه در کنار فلسطین بوده و تا نابودی این رژیم جعلی آرام نخواهیم بود.

در انتها ضمن تبریک و تاثر مجدد به ساحت قدسی قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی که با پیام خود موجب تسلای سوگواران این حادثه شدند و همچنین از حضور گسترده مَردم کشورمان در این راه‌پیمایی تشکر کرده توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
۱۵ دیماه ۱۴۰۲

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.