پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 18782
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ |
مدیرکل اداره مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

رسانه‌ها نقش کلیدی در روایت پیشرفت مسئولان با مَردم دارند

مدیرکل اداره مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از نقش کلیدی رسانه‌ها در روایت پیشرفت مسئولان با مَردم خبر داد.
رسانه‌ها نقش کلیدی در روایت پیشرفت مسئولان با مَردم دارند

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه: افشین یگانه در نشست هم‌اندیشی اهمیت جهاد تبیین و روایت پیشرفت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و نقش موثر رسانه در جامعه، گفت: رسانه‌ها همواره روشنگر راه و پل ارتباط مَردم و مسئولان بوده‌اند، همچنین در راستای رشد و پیشرفت جامعه با مدیران همفکری و تعامل داشته‌اند.

مدیرکل اداره مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با توجه به اسناد بالادستی سازمان مدیریت بحران کشور، افزود: طبق قانون تدوین شده مدیریت بحران کشور، همه دستگاه‌های ذی ربط و زیر نظر قوای سه گانه اعم از دستگاه‌های خصوصی و دولتی، سازمان‌ها و وزارت خانه‌ها جدا از اینکه قانون خاص خود را داشته یا از قوانین و مقررات عام تبعیت کنند و مؤسسات و شرکت‌های وابسته یا تابعه آن‌ها مشمول قانون مدیریت بحران است و در برنامه‌های چندگانه مدیریت بحران باید همکاری تام داشته باشند.

وی با تاکید بر برنامه‌های مدت دار در اهداف راهبردی مدیریت بحران استان، اظهار کرد: با سه گام مهم مدیریتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، مسائل استان را بررسی و مدیریت کردیم، اقدامات پیشگیرانه و کاهش خطر، اقدامات لحظه اولیه بحران، و اقدامات بازیابی و بازسازی از اهداف اولویت دار مدیریت بحران استان است.

این مسئول به اقدامات و عملکرد مدیریت بحران اشاره و بیان کرد: جداسازی فاضلاب از رود قره‌سو، پیگیری طرح سردسیری، تصفیه فاضلاب شهری و هدایت پساب تصفیه شده برای مصرف آب مورد نیاز صنایع، نصب کنتور هوشمند بر حلقه‌های چاه آب از جمله اقدامات پیشگیرانه و کاهش خطر مدیریت بحران استان بوده است.

به گزارش شهر روشن، نشست هم‌اندیشی جهاد تبیین و روایت پیشرفت با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان و مسئول بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه و خبرنگاران عضو در سالن جلسات مدیریت بحران تشکیل شد.

گفتنی است، در جشنواره شهید رجایی که ارزیابی اقدامات دستگاه‌های برتر در عرصه خدمتگزاری به ملّت شریف ایران اسلامی و نهادینه‌سازی فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص مدیریت عملکرد، ساختار و مأموریت ستاد مرکزی، ستادهای دستگاهی و استانی را انجام می‌دهد، حوزه مدیریت بحران استانداری استان کرمانشاه توانست به عنوان یکی از مدیریت‌های برتر در این جشنواره امتیاز ۱۰۰ را از صد کسب کند.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.