پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18442
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ |
رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه خبر داد

دستگیری ۴ عامل تیراندازی در کرمانشاه/ ۲ و نیم تن روغن خوراکی قاچاق در پاوه کشف شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری 4 عامل تیراندازی در این شهر خبر داد.
دستگیری ۴ عامل تیراندازی در کرمانشاه/ ۲ و نیم تن روغن خوراکی قاچاق در پاوه کشف شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه و به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ فضل اله پرنو اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی ملندر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ پرنو، همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در دالاهو کشف شد

فرمانده انتظامی دالاهو از کشف ۵۷ کیسه کود شیمیایی قاچاق معادل ۲ تن و ۸۵۰ کیلوگرم و به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد محمدی اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی بالاطاق حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۲ هزار و ۸۵۰ کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ محمدی در بخش دیگری از سخنان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات و محتویات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، سارق حرفه ای قطعات و محتویات خودرو در مرکز استان با ۱۰ فقره سرقت دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۸سجادیه حین گشت زنی به یک سارق که در حال سرقت باطری خودرو بود برخورد و بلافاصله نسبت به دستگیری راننده اقدام کردند.

سرهنگ دلیری ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

مشمولان غایب می‌توانند از کسر خدمت استفاده کنند

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه گفت: مشمولان غایب درصورت اعزام به خدمت می‌توانند از کسر خدمت استفاده کنند.

سرهنگ مسعود همتی اظهار داشت: برابر ابلاغیه های صادره کلیه سربازان وظیفه غایب داری کسر خدمت  اعم از فرزند و کسر خدمت بسیجی و ایثارگری والدین می‌توانند ار کسر خدمت سربازی بهره‌مند شوند.

وی افزود: برابر قوانین وظیفه عمومی ارائه خدمات بانکی، صدور گذرنامه، خروج از کشور، استخدام، فعالیت ورزشی، پروانه کسب و … به مشمولان غایب و سربازان فراری ممنوع بوده و متخلفان این امر برابر ماده ۵۸ مکرر و ۶۳ مکرر قانون وظبفه عمومی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ همتی تصریح کرد: همه افراد منقضی خدمت و با دارای کارت معافیت که تاکنون نسبت به تعویض کارتوهای قدیمی خود اقدام نکرده‌اند، می‌بایست جهت تعویض کارت از طریق پلیس+۱۰ اقدام کنند.

دستگیری ۴ عامل تیراندازی در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری چهار عامل تیراندازی منجر به جرح و خسارت و همچنین هوایی در کرمانشاه با تلاش ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ حسن حیدری اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد تیراندازی در نقاط مختلف شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران موفق شدند با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه چهار عامل تیراندازی را که در حوزه های کلانتری ۲۲ ظفر و ۲۴ الهیه اقدام به تیراندازی منجر به جرح، خسارتی و هوایی کرده بودند، شناسایی کنند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه در آخر از قاطعیت پلیس در برخورد با هنجارشکنان و افرادی خبر داد، که با هر نیت و انگیزه ای اقدام به ایجاد اختلال در نظم و امنیت عمومی می‌کنند.

انتهای پیام/ر

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.