پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18366
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ |
دبیر کمیته فضای مجازی و کنگره شهدای کرمانشاه:

روحیه تلاش بین جوانان در حوزه مجازی و گرافیک بالا است

دبیرکمیته فضای مجازی و کنگره ملی شهدای کرمانشاه از روحیه تلاش بین جوانان در حوزه مجازی و گرافیک خبرداد و گفت: رقابت بین ۲۱ تیم با ۹۵ شرکت کننده، کنگره فضای مجازی شهدای استان در افتتاحیه تولید محتوای بسیج آغاز شد.
روحیه تلاش بین جوانان در حوزه مجازی و گرافیک بالا است

به گزارش خبرنگار شهرروشن از کرمانشاه، سعید کریمی پیش از ظهر امروز در سالن شهید قهاری، مجتمع بعث در مراسم افتتاحیه رویداد تولید محتوای بسیج، که با حضور مسئولان ذیربط و شرکت کنندگان از کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه حضور داشتند، اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۲۱ تیم با ۹۵ شرکت کننده از تاریخ امروز ۲۷ لغایت ۲۹ آبان ماه در رشته های پویا نمایی، نرم افزار های موبایلی و بازیهای موبایل به مدت ۴۸ ساعت به رقابت نشستند.

رویداد تولید محتوای دیجیتال در کرمانشاه آغاز به کار کرد

دبیر کمیته فضای مجازی و کنگره شهدای استان کرمانشاه افزود: هیأت داوران در این دوره از مسابقه وظیفه ارزیابی و حق رأی در تمامی رشته ها را دارند.

میزبان قشرهایی هستیم که مورد کم لطفی قرار گرفته‌اند

کریمی با اشاره به اینکه استخدام در رشته‌های انیمیشن و پویانمایی خیلی سخت است، راه حل را در آن دانست تا فرصتی فراهم شود این عزیزان شناخته شوند، در استان فعالیت داشته باشند و مجبور به مهاجرت نشوند.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان کرمانشاه:
آزادی خواهان جهان از مَردم غزه حمایت می‌کنند

سرهنگ افشار محمدی معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار کرد: امروز ایادی استکبار و رأس آنها آمریکای جنایتکار که سالها چهره خود را مخفی کرده بود، در حمایت از اسرائیل چهره خود را نمایان کرد.

سرهنگ محمدی افزود: امروز هویت جعلی رژیم سهیونیستی فرو ریخته و خروش آزادی خواهان جهان از حمایت‌های مَردم بی‌دفاع غزه از همه قشر حتی غیرمسلمانان آغاز شده است، در حمایت از مَردم غزه، احاد مَردم از سراسر جهان در حمایت از مَردم غزه همچون ملت شریف ایران که امروز در سراسر کشور به راهپیمایی حمایت از مَردم فلسطین و محکوم کردن اسرائیل یک صدا به میدان آمدند، تا مظلومیت غزه به گوش جهان برسد، از غزه حمایت می‌کنند.

امروز جنگ، جنگ روایت‌ها است

محمدی با اشاره به اینکه امروز نبرد جنگ رسانه و فضای مجازی است، در ادامه گفت: امروز جنگ، جنگ روایت‌ها است اگر شما روایت نکنید قطعاً دشمن آنجور که می‌خواهد روایت خواهد کرد، شما عزیزان می‌توانید، در بحث پویا نمایی زندگی نامه شهدای استان، تشریح دفاع مقدس، رشادت های مشردم در دفاع مقدس و ظرفیت های مَردم در دفاع مقدس در رشته نرم افزاری: شناسایی ظرفیت‌ گردشگری با تمرکز با راویان نور و در رشته بازی های موبایلی: رزم دفاع مقدس، بازی در حوزه های تربیتی و دفاع مقدس را به تصویر در بیاوردند.

گفتی است: بهترین های هر رشته از رقابت‌های این دوره از هر رشته یک تیم به مرحله کشوری معرفی می‌شود.

انتهای پیام/رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.