پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 18184
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ |
مدیر پایانه مرزی پرویز خان خبر داد

افزایش ۱۴۱ درصدی ترانزیت ورودی به مرز پرویزخان در کرمانشاه

مدیر پایانه مرزی پرویزخان گفت: طی ۷ ماهه سال‌جاری، ترانزیت ورودی پرویزخان ۱۴۱ درصد نسب به سال گذشته افزایش داشته است.
افزایش ۱۴۱ درصدی ترانزیت ورودی به مرز پرویزخان در کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، امین حیدریان از افزایش ۱۴۱ درصدی ترانزیت ورودی به مرز پرویزخان در استان خبر داد.

مدیر پایانه مرزی پرویزخان افزود: بارگیری کالای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان توسط ناوگان حمل و نقل کالا ۲۸۰ درصد افزایش داشته است.

وی از پایانه مرزی پرویزخان به عنوان یکی از مرزهای مهم کشور در زمینه توسعه صادرات نام برد و گفت: این مرز در توسعه روابط ایران و عراق نقش فراوانی داشته و بخش عمده ای از صادرات ایران به عراق از طریق این مرز انجام می‌شود.

حیدریان در ادامه گفت: پایانه مرزی پرویزخان، قطب اقتصادی غرب کشور و از مرزهای فعال است و ۴۵ درصد صادرات کالاهای غیر نفتی از کشورمان به کشور عراق از طریق این مرز صورت می‌گیرد.

این مسئول درباره تناژ ورودی به پایانه مرزی پرویزخان بیان کرد: یک میلیون و ۵۹۹ هزار تن کالا به پایانه مرزی پرویزخان وارد شده، که توسط ۵۵ هزار و ۵۷۳ ناوگان حمل و نقل کالا از این پایانه مرزی به اقصی نقاط کشور جابجا شده است.

مدیر پایانه مرزی پرویزخان درباره درصد تغییرات هفت ماهه ترانزیت در پایانه مرزی پرویزخان ، تصریح کرد: ۲۰۳ درصد افزایش ناوگان ورودی، افزایش ۲۶۹ درصدی تناژ بارگیری از مرز به اقصی نقاط کشور و افزایش ۲۸۰ درصدی ناوگان بارگیری شده از پایانه مرزی پرویزخان از شاخص هایی است، که در پایانه مرزی پرویزخان با رشد روبرو شده است.

حیدریان گفت: پایانه مرزی پرویزخان یک مسیر امن و ایمن برای صادرات کالا است و بیشترین تجار عراقی رغبت دارند تا از این مرز، مبادلات تجاری خود رازی به دلیل هموار بودن مسیر و داشتن راه دسترسی مناسب برای صادرات و حمل کالا انجام دهند.

انتهای پیام/ر

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.