پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18074
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴ |
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

برنامه‌های هفته وقف در کرمانشاه تشریح شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به تشریح برنامه‌های هفته وقف در سال جاری پرداخت.
برنامه‌های هفته وقف در کرمانشاه تشریح شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، حجت الاسلام صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به تشریح برنامه‌های هفته وقف در سال جاری پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه ترویج وقف در جامعه سبب خیر و برکت بسیاری در زندگی خواهد شد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ میلیارد تومان از محل نیات واقفان در امور مختلف هزینه کردیم.

این مسؤول برپایی مراسم ایام محرم و روضه اباعبدالله الحسین(ع) و توسعه برنامه‌های قرآنی، تهیه و توزیع کتب دینی و حوزوی، طرح تحصیلی دانش آموز دانش آموزان، کمک به بیماران بی‌بضاعت و مدارس علوم دینی را مهم‌ترین نیات واقف دانست که در این زمینه هزینه آن در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه ۲۰۰۰ موقوفه با ۵۰ هزار رقبه وجود دارد، یادآور شد: اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در اربعین امسال با برپایی ۱۰ موکب پذیرای زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه عنوان کرد: در استان کرمانشاه ۶۴ بقعه متبرکه خدمات فرهنگی مذهبی را به شهروندان ارائه می‌دهند که همه این خدمات هدف‌مند هستند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.