پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18059
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ |
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خبر داد

اختصاص چند شعبه ویژه رسیدگی به جرایم خشن در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از اختصاص چند شعبه ویژه در محاکم کیفری کرمانشاه برای رسیدگی به جرائم خشن وبرخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خبر داد.
اختصاص چند شعبه ویژه رسیدگی به جرایم خشن در کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان کرمانشاه از اختصاص چند شعبه ویژه در محاکم کیفری کرمانشاه برای رسیدگی به جرائم خشن وبرخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: برخورد قاطعانه با جرائم همیشه در اولویت کاری دستگاه قضایی قرار داشته است و دستگاه قضائی نیت و هدفی جز ایجاد امنیت پایدار در جامعه ندارد.

وی گفت: انجام این کار از وظایف ما بوده و مَردم نیز انتظار دارند این امنیت در سطحی مطلوب برقرار و فضای شهر و جامعه برای مجرمان ناامن باشد.

کریمی گفت: خوشبختانه امروز با اهتمامی که هم در دستگاه قضائی و هم در نزد مجموعه انتظامی وجود دارد، امنیت کرمانشاه در سطح قابل قبولی است و إن‌شاءالله بهتر نیز خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در راستای برخورد با جرائم خشن و افراد ناامن کننده فضای عمومی جامعه، شعب ویژه‌ای در محاکم کیفری اختصاص پیدا کرده، خاطرنشان کرد: به جرم این افراد در سریعترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

این مسؤول از تلاش‌های پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و مقابله با مجرمان قدردانی کرد و گفت: بی شک امروز پلیس را می‌توانیم پرچمدار امنیت بخشی در جامعه بخوانیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه ضمن اعلام حمایت قاطعانه دستگاه قضائی از اقدامات امنیت آفرین پلیس استان، گفت: امروز کرمانشاه به برکت حضور فرماندهی مدبر مانند سردار حاجیان امنیت خوبی دارد و ارتقا نیز خواهد یافت.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.