پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 17812
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ |
استاندار کرمانشاه مطرح کرد

اختصاص مرز خسروی به عبور زوار در ایام اربعین حسینی

استاندار کرمانشاه گفت: در ایام اربعین بار تجاری مانند میوه و تره‌باراز مرز سومار و پرویزخان و یا دیگر مرزهای استان عبور خواهند کرد و مرز خسروی به تردد زوار اختصاص دارد. 

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، محمدطیب صحرایی بااشاره به تکمیل طرح های اجرایی در مرز خسروی تا آغاز پیاده روی های اربعین گفت: پروژه‌ جاده برکت در راستای جداسازی مسیر تردد زوار اربعین و ترانزیت کالا، برای مرز خسروی به سرعت در حال انجام است.

صحرایی بیان کرد: برای امنیت و آسایش زوار در ایام اربعین بار تجاری همانند میوه، تره‌بار و…از مرز سومار و پرویزخان و یا دیگر مرزهای استان عبور خواهند کرد و مرز خسروی در اختیار زوار اربعین خواهد بود.

استاندار کرمانشاه در خصوص پیشرفت‌های پروژه‌ها در مرز خسروی برای میزبانی از زوار اربعین حسینی، افزود: پیشرفت پروژه‌ها متناسب با برنامه‌های تعریف شده متفاوت است، ولی کارهای طراحی شده به برگزاری مراسم اربعین خواهد رسید.

صحرایی ضمن دعوت از زائران اربعین حسینی برای تردد از مرز خسروی، اضافه کرد: همه مقدمات زیرساختی، تأسیسات، جاده‌ای، مواکب و پذیرایی مَردمی چه در درون مرز و چه به بیرون از مرز خسروی به خوبی در حال پیگیری است، تا إن‌شاءالله میزبان خوبی برای زائران سیدالشهدا(ع) باشیم.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.