پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 17421
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ |
امام جمعه کرمانشاه:

کلید پیشرفت ایران فناوری هسته‌ای است

امام جمعه کرمانشاه گفت: فناوری هسته‌ای کلید پیشرفت کشور ایران است.
کلید پیشرفت ایران فناوری هسته‌ای است

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما در خطبه نماز جمعه کرمانشاه، با دعوت همگان به تقوی الهی، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نقش فناوری هسته‌ای در توسعه و پیشرفت کشور ما نیز باید پای کار باشیم.

امام جمعه کرمانشاه با اساره به اینکه فناوری هسته‌ای کاربردهای فراوانی در بخش‌های متعدد همچون تولید انرژی برق، پزشکی و کشاورزی دارد، خاطر نشان کرد: فناوری هسته‌ای در واقع کلید دستیابی به دانش روز دنیا است.

وی با اشاره به اینکه با وجود تحریم‌های همه جانبه از سوی استکبار، حرکت بالنده کشور در پیشرفت فناوری هسته ای، موجب حیرت جهانیان شده است، افزود: به زودی حاصل این پیشرفت را جهان خواهد دید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، ازدواج  را ضامن سلامت روانی و معنوی جامعه دانست و بیان کرد: جوانان و خانواد ها با الگو ‌قراردادن زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، باید ساده زیستی را در زندگی سرلوحه کار خود قرار دهند و ب سفارش پیامبر(ص) متعهد زندگی کنند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.