پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 15524
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ |
معاون محیط زیست شهرداری کرمانشاه:

مراکز خرید و فروش پرندگان کرمانشاه کنترل می‌شوند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: مراکز خرید و فروش پرندگان شهر کرمانشاه ، ازجمله نقاط بحرانی در کنترل بیماریهای طیور است، که باید نظارت و کنترل شوند.
مراکز خرید و فروش پرندگان کرمانشاه کنترل می‌شوند

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، برومند نامداری اظهار داشت: از جمله نقاط بحرانی در کنترل بیماری‌های طیور، مراکز خرید و فروش و نگهداری پرندگان محلی و زینتی است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: به دلیل نگهداری توامان پرندگان با حساسیت‌های مختلف و مجاورت آن‌ها با محیط‌های شهری می‌تواند مشکلاتی در این زمینه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: با پیگیری و اجرای ضوابط و مقررات بهداشتی تلاش می‌شود از احتمال بروز مشکلات بهداشتی و بیماری‌های خطرناک مشترک بین انسان و دام که از پرندگان و حیوانات خانگی امکان انتقال به انسان را دارد جلوگیری به عمل آید.

نامداری عنوان کرد: آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان یکی از بیماری‌های خطرناک پرندگان است که به عنوان بیماری مشترک میان انسان و حیوان شـناخته شده و مبارزه با آن در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: این بازدید از همه پرنده فروشی‌های سطح شهر صورت خواهد گرفت و علاوه بر بازدید به پرنده فروشی‌ها در مورد علائم بیماری آنفلوآنزای فوق حاد و همچنین روش مواجه با این بیماری تذکرات لازم داده شده می‌شود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.