پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 14544
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, ویژه تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۷:۵۴ |
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س):

کرمانشاه میزبان شهیدان گمنام می‌شود

همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهید حاج قاسم سلیمانی پیکر مطهر شهدای گمنام در تهران و ۲۱ استان کشور از جمله کرمانشاه تشییع می‌شود.
کرمانشاه میزبان شهیدان گمنام می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، صبح روز چهارشنبه ۱۵ دیماه پیکر مطهر سه شهید گمنام که در عملیات بدر به شهادت رسیده‌اند (و اخیرا در شرق رودخانه دجله تفحص شده‌اند) وارد فرودگاه کرمانشاه خواهند شد، که پس از استقبال، پیکر این شهدای والامقام به اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتقل خواهند شد.

براساس این گزارش، ساعت ۲۰ (چهارشنبه) مراسم میثاق با شهدا با حضور پرشور مَردم شهیدپرور استان در مسجدالنبی کرمانشاه برگزار می‌شود.

راس ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه ۱۶ دیماه نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مقدس این شهدای گمنام از چهار راه مدرس به سمت مسجد جامع تشییع و مراسم سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع از دیگر برنامه‌های این روز است.

ساعت ۱۵ روز پنجشنبه نیز تجمع در میدان غدیر و تشییع پیکر یکی از این شهدای گمنام دفاع مقدس به سمت محوطه شهرداری و در همین مکان صورت می‌گیرد.

گفتنی است، در روز شنبه ۱۸ دیماه نیز یکی از شهدای معزز در محوطه صداوسیمای مرکز کرمانشاه و در روز یکشنبه ۱۹ دیماه نیز پیکر سومین شهید گمنام در تیپ ۲۸۱ ارتش در منطقه بیستون در جمع یاران شهیدش آرام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.