پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 14536
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار, شعر و ادبیات, فرهنگی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ |
از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه:

ویژه برنامه‌های فرهنگی سردار سلیمانی در کرمانشاه اعلام شد

ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود.
ویژه برنامه‌های فرهنگی سردار سلیمانی در کرمانشاه اعلام شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به عنوان به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی، برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی را پیش‌بینی کرده است.

اجرای گروه سرود کانون در مراسم ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام، پویش کتابخوانی و معرفی کتاب با موضوع کتاب‌های دفاع مقدس و مفاهیم مرتبط با ایثار و شهادت، ساخت نماهنگ و کلیپ توسط مربیان و اعضای مراکز با موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی جهت نشر در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها است.

برپایی نمایشگاه استانی آثار نقاشی و خوشنویسی با مفاهیم ایثار و شهادت، ارسال فراخوان ادبی «نامه‌های بی‌قرار» (نوشتن نامه به زینب سلیمانی و دل‌نوشته، لحظه‌ای که خبر شهادت سردار را شنیدم و…) برگزاری برنامه زنده مجازی شعر در صفحه مجازی کانون استان، اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز استان با موضوع سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اجرای قصه‌گویی توسط مربیان استان در مراکز و یا مدارس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و… از جمله دیگر برنامه‌های کانون است.

گفتنی است، ویژه برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه همزمان با روز شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.