پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 12266
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ |
دادستان کرمانشاه مطرح کرد

نظارت جدی به عملکرد ادارات کرمانشاه در تحقق شعار سال ۱۴۰۰

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از نظارت جدی به عملکرد ادارات کرمانشاه در تحقق شعار سال 1400خبر داد.
نظارت جدی به عملکرد ادارات کرمانشاه در تحقق شعار سال ۱۴۰۰

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان سال “تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: با نگاهی به نامگذاری سال های اخیر توسط مقام معظم رهبری می بینیم مبحث قدرتمند شدن اقتصاد کشور همواره یکی از دغدغه ها و مورد تاکید جدی ایشان بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: قدرتمند شدن اقتصاد ایران و قطع وابستگی ها مستلزم افزایش تولیدات داخلی است، که باتوجه اینکه کشورمان یکی از غنی ترین کشورهای دنیا هست، لذا این ظرفیت را داریم که به این هدف دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: در کنار ظرفیت ها و منابع خدادادی زیاد در کشور، کارآفرینان توانمندی هم داریم که باید آنها را جدی بگیریم و با پشتیبانی و رفع موانع بتوانیم زمینه سرمایه گذاری ها را برایشان فراهم کنیم.

این مسؤول به تاکیدات اخیر رئیس قوه قضائیه مبنی بر حمایت از شعار سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: همان‌طور که آیت الله رئیسی هم در روزهای گذشته اعلام کردند، دستگاه قضایی همه توان خود را برای حمایت از شعار سال خواهد داشت.

کرمی با بیان اینکه دستگاه قضایی کرمانشاه نیز همین رویکرد را در پیش خواهد گرفت، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی باید امسال به گونه ای عمل کنند که در امر تولید با پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، شرایط کسب و کار استان را به سمتی پیش ببرند، که در افراد به سرمایه‌گذاری در این استان تشویق شوند تا تولید رونق بگیرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان هم نسبت به عملکرد دستگاه های اجرایی در راستای تحقق شعار سال نظارت خواهد داشت و در صورت مشاهده کوتاهی برخورد می کند.

انتهای پیام/ت/آ

نویسنده : Mehrda Amiri | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.