پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 11168
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شعر و ادبیات, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ |
مسؤول واحد تصویری حوزه هنری کرمانشاه خبر داد

تهیه و پخش اشعار آیینی "نوای عشق" در سیمرغ کرمانشاه

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کرمانشاه از تهیه و پخش تولیدات هنری اشعار آیینی با عنوان "نوای عشق" در فضای مجازی سیمرغ خبر داد.
تهیه و پخش اشعار آیینی "نوای عشق" در سیمرغ کرمانشاه

فخرالدین دوست محمد امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: چند ماه است که مسؤولیت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان را به عهده گرفته‌ام و همچون قبل در خانه کاریکاتور حوزه هنری هم فعالیت دارم.
مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کرمانشاه یادآور شد: برای مناسبت های متعدد به ویژه ایام محرم با مشارکت و همت واحد موسیقی، ادبیات و هنرهای تصویری توانستیم از توانمندی و ظرفیت هنرمندان استان در قالب ساخت کلیپ و نماهنگ گام های مثبتی برداریم و آثار خوبی تولید کنیم.
وی افزود: در مبحث هنر انقلاب و دفاع مقدس نیز این فعالیت ها ادامه خواهد داشت تا بتوانیم از ظرفیت موجود شاعران، نویسندگان، نمایشنامه نویسان و هنرهای تجسمی کارهای مشترک تولیدی داشته باشیم.
این مسؤول با بیان به اینکه مجموعه کلیپ شعرخوانی شاعران آیینی استان برای ایام محرم با عنوان “نوای عشق” در پنج قسمت توسط پنج شاعر به صورت کلیپ آماده می‌کنیم و بسازیم که هم در تلویزیون مجازی سیمرغ (کاری از حوزه هنری استان) ارائه و در فضای مجازی منتشر بشود و هم جزو فعالیت های حوزه هنری هم خواهد بود.
مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای دفاع مقدس نیز مجموعه دیگری با عنوان مناسبی آماده خواهیم شد و به ترتیب سایر مناسبت ها را در دستور کار داریم.
وی ادامه داد: در مجموعه هنرهای تصویری حوزه هنری مجموعه برنامه های مختلفی برای سال جاری در نظر گرفتیم از قبیل ساخت مستند، فیلم کوتاه، برگزاری نشست های تخصصی نقد فیلم، کارگاه های آموزشی فیلم سازی، کارگاه آموزشی انیمیشن، نمایش و پخش فیلم های کوتاه دانش آموزی و دانشجویی و… هم در سینما آزادی و از طریق شبکه زاگرس مد نظر بود که صحبت و رایزنی کنیم.
دوست محمد با اشاره به اینکه به خاطر وضعیت بحران کرونا در کشور و مباحث مالی مقداری از این برنامه ها را توانستیم اجرایی کنیم، اظهار داشت: در حد شرایط و امکانات موجود تلویزیون مجازی سیمرغ را راه‌اندازی کردیم که هدف آن در واقع معرفی هنرمندان و تولیدات فرهنگی و هنری است و سایر مراکز هنری را هم در برخواهد گرفت تا سایر تولیدات هنری را هم معرفی کنیم.
ویدئو این مصاحبه را اینجا ببینید


انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه‌زهرا تکلف‌پور | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.