پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 11022
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ |
معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه خبر داد

ضعف مدیران فرهنگی در معرفی دفاع مقدس کرمانشاه

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از ضعف و عدم اقدام شایسته مدیران فرهنگی در معرفی دفاع مقدس استان خبر داد.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، بهرام میرزایی در جلسه هماهنگی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که با حضور انسیه شاه حسینی کارگردان سینمای ایران و فیلم‌نامه‌ای نویس مطرح کشور به همراه جمعی از مدیران فرهنگی و هنری استان که امروز در سالن جلسات مجتمع فرهنگی انتظار واقع در آزادگان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: قرار بود جبهه فرهنگی را حمایت کنند، اما ما مسؤولان خوب عمل نکردیم.
معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت باید در پایگاه های روستایی و عشایری سراسر کشور فعال شود و فرصت دهیم که هنرمندان عرصه فیلم سازی شناسایی و حمایت بشوند.
این مسؤول افزود: در حال حاضر دو مرکز فعال فرهنگی از جمله قرارگاه رسانه ای و مرکز هنرهای دیجیتال را در استان کرمانشاه داریم که آثار خوبی تولید می‌کنند و فرصتی است، تا هنرمندان از این ظرفیت ها استفاده کنند و روحیه بسیج را با آگاهی بخشی در شهرستان ها ارتقا دهیم و جشنواره مقاومت می‌تواند زمینه خوبی باشد.
میرزایی تصریح کرد: توقع می رفت وظایف نهادها در این جشنواره تبیین شود و تا فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برای جشنواره فیلم مقاومت آمادگی بیشتری داشته باشیم، چراکه وضعیت کشورهای همچون لبنان درس های خوبی است و باید در کشور کار فرهنگی و مقابله با جنگ نرم را بیش از پیش در دستور کار قرار دهیم.
فیلم این جلسه را اینجا ببینید


انتهای پیام

نویسنده : فاطمه‌زهرا تکلف‌پور | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.