پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 9297
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ |
بیانیه بسیج هنرمندان کرمانشاه:

حماسه عاشورایی ۹ دیماه مصداق بیداری و ولایتمداری است/ خنثی‌سازی هجمه تبلیغات استکبار جهانی

سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه بیانیه صادر مبنی بر "خلق حماسه عاشورایی 9 دیماه، مصداق بیداری و ولایتمداری" را صادر کرد و از اقشار هنرمندان دعوت به عمل آورد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه عاشورایی ۹ دیماه بیانیه و اطلاعیه‌ای را صادر کرده که به قرار ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم یارحمن
مطمئنا ۹ دیماه سال ۸۸ یکی از نقاط عطف در انقلاب اسلامی ایران است و مردم همیشه انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی بار دیگر و با هوشیاری کامل به صحنه آمده و انزجار خود از دشمنان داخلی، خارجی و عوامل فتنه گر را اعلام کردند.
این ملت انقلابی و ولایی با حضور پرشور و دشمن شکن خود در حماسه عاشورایی ۹ دیماه ۸۸ نشان دادند، که هیچگاه از ارزش‌های دینی و انقلابی ایشان پا پس نمی‌کِشند و اگر دشمنان در برابر دین آن ها بایستد، امت اسلام در برابر تمام دنیای آنها خواهد ایستاد.
هموطنان با بصیرت به صحنه آمدند، تا در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده اند، نشان دهند که با تکیه بر رهبری بصیر هیچگاه راه را گم نخواهند کرد و همواره پشت ولایت ایستاده‌اند.
ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی در نهم دیماه سال ۸۸ با خلق حماسه‌ای دیگر نشان دادند، که جنگ تبلیغاتی و روانی استکبار جهانی و صهیونیسم نمی‌تواند ذره ای از تعلق خاطر و پایبندی این ملت به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی بکاهد.
این بیانیه می‌افزاید: این ملت ولایت‌مدار در حماسه ۹ دیماه وحدت، انسجام و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند.
بسیج هنرمندان استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن فتنه ۸۸ و سران آن، دستاوردهای حماسه عاشورایی نهم دیماه را مصداق بیداری و ولایتمداری ملت ایران می‌داند و چون دیگر سنوات دوشادوش مردم بزرگوار و انقلابی ایران اسلامی و استان کرمانشاه و در راستای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، اعتلا و پیشرفت کشور تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا حضوری پرشور در راهپیمایی نهم دیماه سال ۹۷ خواهد داشت.
بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در ادامه این بیانیه از آحاد مردم انقلابی استان کرمانشاه به ویژه هنرمندان بسیجی و ارزشی استان دعوت می‌کند، تا با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی فردا، بار دیگر با ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و فتنه گران بزنند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.