پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 8208
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ |
مدیرکل راهداری کرمانشاه مطرح کرد

توزیع ۱۰۷ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان عمومی در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از توزیع ۱۰۷ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان عمومی در استان خبر داد.

به‌ گزارش شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی، گفت: بیش از ۱۰۷ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان توزیع شد است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۱۰۷ هزار و ۴۲۹ حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل استان کرمانشاه توزیع شده است.
این مسؤول با بیان اینکه توزیع لاستیک توسط شرکت های ذیربط و با نظارت این اداره کل طی ۲۰۵ مرحله انجام شده است، گفت: بیشترین میزان لاستیک توزیع شده به خودروهای تریلر با شمار ۳۵ هزار و ۸۸۹ حلقه اختصاص یافته است.
کرمی عنوان کرد: طی این مدت ۱۸ هزار و ۷۶۲ حلقه لاستیک میان رانندگان خودروهای سواری، دو هزار و ۱۴۴حلقه لاستیک میان رانندگان مینی بوس و وانت و دو هزار و ۵۰۶ حلقه لاستیک میان رانندگان وانت و کامیونت توزیع شده است.
وی بیان کرد: یک هزار و ۹۷۶ حلقه لاستیک به ماشینهای سنگین و یک هزار و ۱۲۴ حلقه لاستیک به کامیونت نیمه سنگین اختصاص یافت.
کرمی از توزیع ۴۶۴ حلقه لاستیک به کامیونت خبر داد و گفت: برای نوعی از تریلر ۲۲۴ حلقه لاستیک و برای نوع دیگری ۷۳۴ لاستیک اختصاص یافت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از توزیع ۱۰۶ حلقه لاستیک سایز ۲۲.۵ در ۱۳ ، ۳۶ حلقه لاستیک سایز ۳۴ در ۳۲۵ و ۳۰ هزار و ۱۸۷ حلقه لاستیک برای انواع کامیون خبر داد.
این مسؤول خاطرنشان کرد: همچنین ۳۵ هزار و ۸۸۹ حلقه لاستیک برای تریلر و ۱۳ هزار و ۲۷۱ لاستیک به ماشینهای سنگین اختصاص یافت است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.