پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 7607
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴ |
مدیرکل سازمان آبشار عاطفه ها کرمانشاه:

۳۷۰۰ مددجو داریم/ اعزام ۲۰۰ زائر اولی به کربلای معلی

مدیرکل سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه از وجود 3700 مددجو خبر داد و گفت: امسال 200 زائر اولی به کربلای معلی اعزام می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، سمیه ویسی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های کشور از سال ۸۱ فعالیت خود را در مشهد مقدس آغاز کرد، اکنون نیز ۶۰۰ شعبه در استان ها دارد که این تعداد در حال افزایش است.
مدیرکل سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه با بیان اینکه از سال ۹۱ این شعبه در استان ما تاسیس شده‌ است، افزود: در حال حاضر ۱۴ شعبه در شهرستان ها داریم که فعالیت و خدمات رسانی لازم را انجام می‌دهند، همچنین شامل شعب ایتام، جهیزیه، اشتغال‌زایی، درمان و… هستند.
وی با اشاره به اینکه طی قراردادی با پزشک های معالج بیش از ۴۰۰ پزشک با سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه همکاری و خدمات رسانی دارند، ادامه داد: سایر شعب نیز با توجه به حوزه فعالیت انجام وظیفه به قشر محروم را در دستور کار دارند.
ویسی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین و با مساعدت هیات های مذهبی نیز کمک‌های خیران نیک اندیش کار توزیع بین زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام را داریم، همچنین موکب های سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه در مرز خسروی در قصرشیرین، مهران و ماهیدشت آماده خدمت به زائران عتبات عالیات است و پذیرایی صبحانه نهار و شام را انجام می‌دهد در مجموع روزانه سه هزار زائر اطعام می‌شوند.
این مسؤول با یادآوری اینکه خیران کمک هزینه سفر محرومان و مددجویان این سازمان برای اعزام به عتبات عالیات به ویژه کربلای معلی، مشهد و قم را تقبل می‌کنند، بیان کرد: طی برنامه‌ریزی امسال در نظر داریم ۲۰۰ زائر اولی را به کربلا معلی واقع در کشور عراق اعزام کنیم که مجموعا ۲ کاروان از مرز خسروی و مهران اعزام می‌شوند.
ویسی با اشاره به اینکه موکب های این سازمان از ابتدای محرم آغاز به کار کرده‌اند و از ۱۱ مهرماه فعالیت خود را به صورت جدی در دستور کار قرار داده‌اند، افزود: تا چند روز پس از اربعین و بازگشت همه زائران کار خدمات رسانی را انجام می‌دهیم.
مدیرکل سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه از راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال‌زایی جوراب بافی و بافندگی لباس از سوی مددجویان این نهاد اجرایی خبر داد و افزود: در مجموع بیش از سه هزار و ۷۰۰ مددجو داریم، که بخشی از آن ها به خودکفایی می‌رسند، کلاس های آموزشی را برگزار می‌کنیم و تجارب لازم در اختیار کارآموزان قرار می‌گیرد.
این مسؤول با اشاره به اینکه در مناسبت های عیدفطر، غدیرخم، نیمه شعبان و… برنامه های فرهنگی و کمک به محرومان را داریم، اظهار داشت: همکاری و تعامل لازم با اداره اوقاف، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه و سایر موسسات خیریه را داریم و هدف ما پررنگ کردن محرومیت زدایی و خودکفایی نیازمندان است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.