پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 7168
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ |
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد

ثبت ۵ هزار شرکت تعاونی در کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ثبت 5 هزار شرکت تعاونی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر سه هزار و ۵۰ شرکت فعال داریم.

حسن عزیزی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه اظهار داشت: بیش از سه هزار و پانصد شرکت تعاونی فعال داریم و این شرکت ها در استان ۵۰ هزار فرصت شغلی بوجود آورده اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از صدور ۱۲۱ میلیون دلار کالا به خارج از کشور در سال ۹۷ از سوی این نهاد اجرایی خبرداد و افزود: بیشترین تعداد تعاونی های استان در بخش های کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن فعالیت دارند.
وی با یادآوری اینکه طی هفته تعاون ۶ پروژه تعاونی در استان کرمانشاه بهره برداری رسیده است، ادامه داد: هفته تعاون از نهم تا ۱۵ شهریور ماه برنامه های متنوع را در دستور کار قرار داد.
این مسؤول با بیان اینکه هزار و ۸۰۰ شرکت تعاونی در چهاردهمین دوره تعاونی های برتر استان ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد بیش از ۲۳ تعاونی در ۲۳ گرایش به عنوان تعاونی برتر معرفی و تجلیل شدند.
عزیزی به دیدار تعاون گران استان کرمانشاه با استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در هفته تعاون اشاره‌ و تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا، حضور در خطبه های نماز جمعه شهرستان ها و ارائه گزارش به مردم و افتتاح پروژه های تعاونی از جمله برنامه های هفته تعاون در استان بود.
وی بر لزوم توسعه همه جانبه و عدالت اجتماعی در امر اشتغالزایی اشاره و عنوان کرد: می توانیم با مدل اقتصاد تعاونی در شرایط فعلی بسیاری از مشکلات بازار، اشتغال و تولید کشور را با جمع آوری سرمایه های خرد و پراکنده جامعه حل و فصل کنیم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.