پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 6637
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ |
با هدف رونق تولید در کرمانشاه:

هشتمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در کرمانشاه برگزار می‌شود

هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی با محوریت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حامد وفاپور امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی با محوریت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید در کرمانشاه خبر داد.
مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت: هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، دام و طیور، شیلات و دامپزشکی از ۱۰ تا ۱۳ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاههای کرمانشاه واقع در پارک شاهد کرمانشاه برگزار می شود.
وی حمایت از تولیدات داخلی، معرفی توانمندی ها و پیشرفت های کشور در حوزه کشاورزی، اشتغال و کار آفرینی، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه صنعت کشاورزی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.
وفاپور افزود: این نمایشگاه با حضور شرکت هایی از استان های کرمانشاه، تهران، گلستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، همدان و… در محل نمایشگاههای دائمی استان کرمانشاه بر گزار می شود.
مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه ساعت بازدید از نمایشگاه را ۱۵ تا ۲۱ اعلام کرد.
انتهای پیام/ ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.