پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 6587
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ |
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه مطرح کرد

آمادگی ۱۰۰ پایگاه جمع آوری کمک های کرمانشاهیان در جشن عاطفه ها

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه آغاز جشن عاطفه ها در استان خبر داد و گفت: ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار در استان برای جمع آوری کمک های مردمی مستقر می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان کرمانشاه، محسن رخصی اظهار داشت: سال جاری جشن عاطفه ها در دو مرحله برگزار می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مرحله نخست این جشن در روز پنج شنبه هفتم و جمعه هشتم شهریور ماه آغاز می شود و به صورت مستمر تا بازگشایی مدارس ادامه دارد، افزود: در روز هفتم شهریور ماه  ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار در استان کرمانشاه برای جمع آوری کمک های مردمی مستقر خواهد شد.
وی ادامه داد: در روز هشتم شهریور ماه نیز پایگاه های این نهاد در مصلاهای نماز جمعه مستقر و این پایگاه ها آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران برای دانش آموزان نیازمند هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: مرحله دوم این جشن مذهبی ملی نیز در دهم مهر ماه با حضور دانش آموزان و والدین آنان در آموزشگاه ها و مدارس سطح استان برگزار می شود.
این مسوول با تاکید بر اینکه هم اکنون برای سهولت پرداخت کمک از سوی خیران نیک اندیش کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷* فعال شده است، تاکید کرد: پایگاه الکترونیکیemdad.ir، مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد آماده دریافت کمک های خیران نیکوکار هستند.

رخصی با یادآوری اینکه در سال گذشته کرمانشاهیان سه میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان در جشن عاطفه ها به دانش آموزان بی بضاعت اهدا کردند، عنوان کرد: در جشن نیکوکاری سال جاری این میزان کمک ها با همت مردم خیر کرمانشاه افزایش چشمگیری داشته باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: همه کمک های جمع آوری شده در مرحله نخست جشن پیش از بازگشایی مدارس به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.