پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 4975
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ |
استاندار کرمانشاه مطرح کرد

پروژه توانمندسازی بنیاد مستضعفان بسترساز تحول اقتصادی در سرپل ذهاب

استاندار کرمانشاه گفت: اجرای پروژه توانمندسازی بنیاد مستضعفان می تواند بسترساز تحولات اقتصادی در سرپل ذهاب شود.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند صبح امروز در نشست امضاء تفاهم نامه پروژه آبادانی و پیشرفت شهرستان سرپل ذهاب با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که با حضور سعیدی کیا رئیس این مجموعه برگزار شد؛ اظهار داشت: رییس بنیاد مستضعفان در واقع مدیر نام آشنا در مناطق زلزله زده بوده و زحمات زیادی را روند بازسازی مناطق متقبل شده است.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: سعیدی کیا نخستین مسوول در سطح ملی است، که ساعت ۷ صبح وارد مناطق زلزله زده شد و همانجا موضوع تامین سیمان رایگان بازسازی مناطق زلزله زده را در دستور کار قرار داد.
وی با بیان اینکه امروزه اگر شاهد یک پیشرفت‌ چشمگیر و افتخارآمیز در روند نوسازی مناطق زلزله زده هستیم، ادامه داد: بی گمان یکی از دلایل آن نیز کمک های بنیاد مستضعفان است.
این مسوول به امضای تفاهم نامه پروژه پیشرفت و آبادانی شهرستان سرپل ذهاب اشاره کرد و آن را یکی از برکات پرشما سفر رهبر معظم انقلاب در رابطه ما مردم زلزله زده دانست.
استاندار  کرمانشاه افزود: این تفاهم نامه در راستای توانمندسازی مردم زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در حوزه اقتصاد است و وظیفه بازسازی کماکان برعهده نهادهای دولتی قرار دارد.
بازوند خاطرنشان کرد: مجموعه های دولتی با محوریت فرمانداری در این زمینه هماهنگی کامل با مجموعه بنیاد مستضعفان را باید داشته باشند و موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه ارزشمند را برطرف کنند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.