پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 4756
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ |
استاندار کرمانشاه مطرح کرد

ظرفیت بالای جذب توریست با آثار تاریخی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: آثار تاریخی کرمانشاه به تنهایی از چند کشور اروپایی بیشتر است و ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری استان را دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند ظهر امروز در همایش “اقتصاد شهری و تالار مذاکرات سرمایه گذاری در شهر نیلوفری ایران”، اظهار داشت: به باور بنده اجر اخروی سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال جوانان مومن کمتر از زیارت خانه خدا نیست.
استاندار کرمانشاه گفت: شهردار فعلی کرمانشاه فرد مجربی است که از زمان تصدی مسوولیت توسط ایشان شاهد جهش قابل قبولی در مدیریت شهری استان بوده ایم.
وی خاطرنشان کرد: رفع موانع اشتغال، و جذب سرمایه گذاری در تمامی بخش ها باید در دستور کار تمامی مدیران استان باشند.
بازوند با بیان اینکه تلاش های خوبی برای ارتقای شاخص های کسب و کار در استان انجام شده است و از این نظر وضعیت قابل قبولی را در جدول کشوری کسب کردیم، افزود: باید در این مسیر حرکت مستمر و هماهنگ داشته باشیم تا اشتیاق سرمایه گذاران برای فعالیت در استان بیشتر فراهم شود.
استاندار کرمانشاه با یادآوری اینکه با برداشتن موانع سرمایه گذاری بستر مناسب برای جذب سرمایه گذار فراهم می شود، ادامه داد: سرمایه گذاری جریانی غیردستوری و سیال است که هر جا بستر مناسبی برای آن مهیا شود سرمایه گذاری به آن سمت سرازیر و سوق داده خواهد شد.
بازوند با بیان اینکه استان کرمانشاه زیرساخت های خوبی در بخش های جاده‌ای، ریلی و هوایی دارد، عنوان کرد: برای تسهیل ترابری تولیدات و جذب گردشگران، به دنبال ساخت آزادراه ها هستیم که قدم های اولیه در این خصوص برداشته شده است تا بتوانیم از منافع سرمایه گذاران حمایت و همکاری آنها را برای سرمایه گذاری در این عرصه جلب کنیم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی در استان زیر ساخت های خوبی داریم و در حال جذب سرمایه گذاران جدید در این حوزه هستیم، گفت: مرز مشترک طولانی استان کرمانشاه با عراق، بازار و فرصت مناسبی را برای استان فراهم آورده است که در همه حوزه ها سرمایه گذاری کنیم.
این مسوول تاکید کرد: ثروت های بی نظیر و ظرفیت های منحصر به فرد در حوزه‌های مختلف، استان کرمانشاه را به تعبیر مقام معظم رهبری به چهره زیبای ایران اسلامی تبدیل کرده است.
استاندار کرمانشاه افزود: آثار تاریخی کرمانشاه به تنهایی از چند کشور اروپایی بیشتر است و فرصت و ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری استان است، لذا این وعده رو به سرمایه گذاران می دهیم که با همه توان از پروژه‌ها و سرمایه های آنان حمایت جدی خواهیم داشت.
این مسوول با بیان اینکه تحقق سند اشتغال تنظیمی که کاهش سه درصدی بیکاری را در آن پیش بینی کرده ایم، با کمک سرمایه گذاران میسر خواهد بود، اظهار داشت: با همدلی و وفاق، هر مانعی در این مسیر برداشته خواهد شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.