پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 4502
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, ورزشی تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ |
رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه خبر داد

عزم جزم شهرداری کرمانشاه برای تسهیل در گردشگری شهری

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از عزم جزم شهرداری کرمانشاه برای تسهیل در گردشگری شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، ایمان درخشی چهارمین نشست تخصصی گردشگری شهری که در فرهنگسرای گل نرگس شهرکرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بر اهداف جلسه مذکور و به تداوم جلسات تا عملیاتی کردن خروجی های این نشست ها تاکید داریم.
رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه همچنین از عزم جزم شهرداری کرمانشاه برای تسهیل در گردشگری شهری در این منطقه خبر داد.

رئیس کمیسیون گردشگری و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرمانشاه در این جلسه نیز به لزوم مشارکت اجتماعی شهروندان در راستای ایجاد فضایی امن و جذاب برای گردشگران تاکید داشتند و آمادگی خود را برای حل مشکلات گردشگران که در حوزه اختیارات و وظایف شهرداری است را اعلام کردند.

براساس این گزارش، در نشست مذکور فعالان حوزه گردشگری هر یک به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود در حوزه گردشگری شهری پرداختند.
مهدی عبدالمالکی ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه نیز با تاکید بر پخته شدن تدریجی این نشست ها و لزوم تداوم این جلسات، به تشریح برنامه های شهرداری پرداخت.

گفتنی است، در این نشست رئیس کمیسیون گردشگری، رئیس کمیسیون فرهنگی، رئیس کمیسیون املاک شورای شهر کرمانشاه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرادری کرمانشاه، رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و فعالان عرصه گردشگری از ادارات و سازمان ها و بخش خصوصی حضور داشتند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.