پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 3534
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵ |
مدیرعامل بنیادنیکوکاری دست های مهربانی:

۱۵ هزار نفر تحت پوشش بنیادنیکوکاری دست های مهربانی هستند

مدیرعامل بنیادنیکوکاری دست های مهربانی گفت: در حال حاضر بیش از 15 هزار نفر تحت پوشش بنیادنیکوکاری دست های مهربانی هستند که از این تعداد 400 نفر آنان از استان کرمانشاه است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، زهرا یوسفی در مراسم محفل انس با قرآن کریم و ضیافت ماه مبارک رمضان (باحضور قاریان برجسته بین المللی و استانی) به همت بنیاد نیکوکاری دست های مهربانی که امشب در محوطه تاریخی طاقبستان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خداوند به زنان در عرصه مقاومت مسوولیت داده است تا کارهای بزرگی را انجام دهند.

مدیرعامل بنیادنیکوکاری دست های مهربانی خاطرنشان کرد: این بنیاد بیش از ۱۲ سال است کا فعالیت دارد و تاکنون با ۱۴ شعبه در کشور، ۶ مرکز درمانی، چهار کارگاه، ۲ مرکز نگهداری از کودکان در حال خدمات رسانی به نیازمندان است.
این مسوول ادامه داد: شعبه بنیادنیکوکاری دست های مهربانی همزمان با وقوع زلزله آبان ماه سال ۹۶ در این استان آغاز به کار و خدمات رسانی کرده است و بی درنگ راهی این منطقه برای کمک رسانی شدیم.

یوسفی در حاشیه این مراسم و در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: تا امروز پنج مدرسه به همت بنیاد نیکوکاری دست های مهربانی در کشور ساخته شده و در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نیز یک مدرسه در مراحل اولیه برای ساخت و ساز است.

مدیرعامل بنیادنیکوکاری دست های مهربانی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار نفر در کشور تحت پوشش این بنیاد هستند که از این تعداد ۴۰۰ نفر از استان کرمانشاه خدمات رسانی می شوند.

این مسوول عنوان کرد: هزینه های بنیاد نیکوکاری دست های مهربانی از سوی خیران نیک اندیش سراسر کشور جمع آوری می شود و با شناسایی افراد نیازمند از سوی ارگان ها، برخی اقلام شامل پوشاک، مبلغ نقدی، سبدکالا مواد غذایی و… در اختیار آنان قرار می گیرد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.