پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 20380
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ |
معاونت مهندسی ترافیک راهور کرمانشاه: 

توسعه پارکینگ‌ها در رفاه شهروندان کرمانشاهی موثر است

معاونت مهندسی ترافیک راهور کرمانشاه گفت: کمبود پارکینگ عمومی، تبدیل شدن مسیر خیابان ها به پارکینگ و ایجاد ترافیک یکی از مشکلات تردد در کرمانشاه است و خواستار توسعه پارکینگ‌های عمومی در کلانشهر کرمانشاه هستیم.
توسعه پارکینگ‌ها در رفاه شهروندان کرمانشاهی موثر است

به گزارش خبرنگار شهرروشن از کرمانشاه، سرهنگ رسول نوری ظهر امروز در جلسه ساماندهی پارکینگ های سطح شهر کرمانشاه که در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به ازدیاد خودرو در کرمانشاه و کمبود جای پارک عمومی خواستار توسعه پارکینگ های عمومی در شهر کرمانشاه شد.

معاونت مهندس ترافیک راهنمایی و رانندگی کرمانشاه ادامه داد: برای پارکینگ عمومی ماشین‌های سنگین با شهرداری مباحثی عنوان شده تا در ورودی و خروجی شهر کرمانشاه همکاری لازم را برای احداث پارکینگ خودروهای سنگین داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در کرمانشاه بالغ بر ۷۰۰ هزار خودرو داریم، از ارسال پیامک به مالکین ۲۰ هزار کامیون خبر داد و افزود: به این رانندگان تأکید شده در داخل شهر تردد و پارک نداشته باشند، ماشین‌های سنگین بایستی در ساعات استراحت در پارکینگ‌های اختصاصی باشند.

انتهای پیام/رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.