پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 20335
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ |
شهردار کرمانشاه:

طرح رفع موانع و مشکلات شهری از منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه آغاز شد

شهردار کرمانشاه گفت: طرح رفع موانع و مشکلات حوزه شهری از منطقه پنج شهرداری کرمانشاه آغاز شد.
طرح رفع موانع و مشکلات شهری از منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه آغاز شد

به گزارش خبرنگار شهرروشن از کرمانشاه، نادر نوروزی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته شده در سال‌جاری تمرکز بیشتری بر مناطق شهری کرمانشاه با حضور مسئولان شهرستان داریم.

شهردار کرمانشاه افزود: امسال مقرر شده ارائه فعالیت جهادی، عمرانی و خدماتی انجام گیرد، از پنجم فروردین ماه امسال طرح رفع موانع و مشکلات حوزه شهری از منطقه پنج شهرداری کرمانشاه آغاز و به تدریج در هفت منطقه دیگر شهرداری نیز بر اساس اولویت‌ها انجام‌خواهد گرفت.

خدمات شهری، مناطق ۵ و ۷ شهرداری به بخش خصوصی سپرده شد

وی اقدامات شهرداری در اجرای این طرح را در منطقه ۵ شهرداری را شامل جدول‌گذاری، آسفالت، پیگیری و دفع آب‌های سطحی، مقابله با تخلفات ساختمانی، ساماندهی پروانه‌های ساختمانی، تعیین تکلیف زمین‌های قولنامه‌ای، روکش و لکه گیری و … عنوان کرد.

این مسئول ادامه‌ داد: کارهای مربوط به حوزه خدمات شهری، مناطق پنج و هفت شهرداری به بخش خصوصی سپرده شده، تا معضلات موجود در حوزه پسماند و نظافت و روفت‌ و روب شهری در این مناطق به نحو مطلوبی انجام شود.

وی به معضل سگ‌های ولگرد در شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: طی دو ماه گذشته جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر آغاز شده وطی این مدت  ۷۰۰۰ قلاده سگ از سطح  شهر کرمانشاه جمع‌آوری شده است.

به‌جای سازه فلزی از سازه بتونی استفاده می‌کنیم 

نوروزی گفت: سرقت صندلی‌ها، وسایل بازی کودکان در پارک‌ها و اماکن تفریحی از جمله آهن‌آلات پل‌های عابر پیاده یکی از موضوعات مهم است و هرچند ترمیم پل‌ها در اسرع وقت انجام می‌شود، باز‌ مورد سرقت قرار می‌گیرد و در تلاش داریم از سازه‌های بتنی استفاده کنیم.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: پرونده سرمایه‌گذار پیشین طرح شهربازی خارج از وقت رسیدگی در دست بررسی و دستور کار قرار دارد که به محض انجام در سال‌جاری برای ساخت به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود.

به گفته نوروزی سرانه فضای سبز استاندارد در کشور ۱۷ متر مربع است، که در حال حاضر سرانه فضای سبز در کرمانشاه بین ۱۰ تا ۱۱ مترمربع می‌باشد و با ساخت بوستان‌های جدید این میزان نیز افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.