پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 20160
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰ |
مدیرکل راهداری کرمانشاه مطرح کرد:

تردد ۳ میلیون و ۶۶۱ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر از تردد ۳ میلیون و ۶۶۱ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان از آغاز طرح نوروزی خبر داد.
تردد ۳ میلیون و ۶۶۱ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سید شهرام کهریزی امروز در گفتگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی سه میلیون و ۶۶۱ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه آغاز این طرح را از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ عنوان کرد و افزود: از آغاز طرح راهداری نوروزی این اداره کل سه میلیون ۶۶۱ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد داشتند.

وی یادآورشد: در این بازده زمانی تردد ورودی به استان کرمانشاه ۲۵۸ هزار خودرو و تردد خروجی از استان ۲۵۹ هزار خودرو بوده است‌.

این مسئول در خصوص تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در استان، گفت: تردد وسایل نقلیه سبک سه میلیون و ۴۹ خودرو و تردد وسایل نقلیه سنگین ۶۸۷ هزار خودرو بوده است.

راهدارخانه برای اسکان موقت مسافران نوروزی تجهیز شده است

کهریزی با اشاره به انجام عملیات برف روبی در محورهای پاوه و سنقروکلیایی، عنوان کرد: در طرح نوروزی این اداره کل همه نیروها در راستای خدمات رسانی مطلوب به هموطنان در آماده باش کامل هستند و راهدارخانه ها برای برای اسکان موقت مسافری نوروزی تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت‌ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده‌ای است و هموطنان می‌توانند با تماس با این سامانه از آخرین وضعیت محورهای استان مطلع شوند.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.