پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 20127
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ |
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

کرمانشاه هنر پرور است/ فرهنگ ایستادگی ملت‌ها را شکست‌ناپذیر می‌کند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه استان هنر پرور و هنر خیزی است، فرهنگ و اعتقاد پایداری، ملت را شکست‌ناپذیر می‌کند.
کرمانشاه هنر پرور است/ فرهنگ ایستادگی ملت‌ها را شکست‌ناپذیر می‌کند

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، که عصر امروز در سالن شهید قهاری برگزار شد، کرمانشاه را استانی هنرپرور و هنر خیز خطاب کردو گفت: بخشی از اعتقادات ما سیاست ما است، باید با قلم و هنر خود سیاست و اعتقادات خود را به رخ دشمنان بکشانیم.

در جامعه ما رسانه و هنر سکولار نداریم

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: ما رسانه و هنر سکولار نداریم و منظور از کلمه سکولار را بی‌تفاوتی است، باید با قلم خود سیاست و اعتقادات خود را به رخ دشمنان بکشانیم، جامعه هنر در استان کرمانشاه زیبا درخشیده است، گفتن و نوشتن هنر بوده و کار هرکسی نیست.

سردار ریحانی تأکید کرد: وقایع تاریخ عبرت است و بهترین راه انعکاس آن این است که با قلم و هنر ثبت شود.

فرهنگ و اعتقاد ایستادگی ملت را شکست ناپذیر می‌کند

سردار ریحانی بیان کرد: اگر فرهنگ و اعتقاد ایستادن در ملتی ایجاد شود، آن ملت شکست‌ناپذیر خواهد بود، این فرهنگ در ایران اسلامی نهادینه شده و مقاومت و ایستادگی ملت ایران در طول ۴۴ سال عمر انقلاب اسلامی ثابت شده است، حضور پر شور و مشارکت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند نشان داد مَردم در سرنوشت کشورشان پای کارند، با وجود تهدید دشمنان و رسانه‌های معاند، ملت نشان دادند که پای اعتقادات خود هستند. افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی حضور مَردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان داد مردم با حضورپرشور خود توطئه دشمنان را کنار زدند.

اوی گفت: مَردم ایران ۴۴ سال است با دشمنان بزرگ می‌جنگند، همین دشمنان بزرگ ایران را بزرگ کرده‌اند، نشان دادند هرکسی به راهپیمایی آمده برای نظام آمده، این نشان می‌دهد مَردم پای کشور هستند و تلاش دشمنان بیهوده است.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.