پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19835
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۳۲ |
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه:

تعیین سرنوشت خود را به دیگری ندهیم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه گفت: تعیین سرنوشت خود را به دیگری ندهیم.
تعیین سرنوشت خود را به دیگری ندهیم

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، محمدهادی سالاری، گفت: کرمانشاه پتانسیل بالایی دارد تا به عنوان قطب گردشگری و کشاورزی شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه افزود: سرمایه گذاری در کارخانه‌های صنعتی کرمانشاه مورد حمایت نبوده و تسهیل‌گری نشده،لذا حدود ۷۰ درصد کارخانه‌ها تبدیل به انبار شدند

سالاری تاکید کرد: کرمانشاه باید دنبال نماینده دلسوز باشد، که هدفش خودنمایی وبرنامه واهی نباشد. شخصی لیاقت نمایندگی مَردم را دارد، که خالصانه توانش را بگذارد و پیگیر سهم ملی کرمانشاه باشد.

وی گفت: مَردم کرمانشاه زحمات بسیاری برای این انقلاب کشیدند در جنگ دشواری‌های بسیاری تحمل کردند و شهدای عزیز و گرانقدری تقدیم انقلاب کردند. بنابراین نماینده کرمانشاه باید مقتدرو حق طلبانه سخن بگویند تا کرمانشاه به جایی که شایسته است برسد.

گفتنی است، محمدهادی سالاری از جوانان نخبه کرمانشاهی متولد ۱۳۷۲ که مقطع کارشناسی را در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه رازی کرمانشاه گذراند و دوره کارشناسی ارشد، رشته مهندسی هسته‌ای در دانشگاه امیرکبیر تهران تحصیل کرد. سپس به عنوان مدرس و محقق در دانشگاه امیرکبیر تهران مشغول فعالیت شد.

وی اکنون به عنوان مهندس ناظر در سازمان نظام مهندسی استان کرمانشاه مشغول است.

این جوان متعهد و انقلابی در عرصه فعالیت‌های اجتماعی بسیار کوشا است و به عنوان مدیرگروه فرهنگی “منتظران وصال “پیشرو در انجام فعالیت‌های فرهنگی: برگزاری جشن‌های دهه کرامت، مسابقات ورزشی است، جمع آوری و مدیریت بسته‌های معیشت در محله‌های مرادآباد و آقاجان همچنین کمک به رفع محرومیت اقشار مختلف اطراف کرمانشاه از دیگر فعالیت‌های وی در حوزه اجتماعی و امور خیریه است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra takallofoour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.