پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19594
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱ |
جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

افتتاح طرح‌های گرمسیری قصر شیرین/ بازارچه‌های مرزی بسترخوب صادرات است

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: طرح کاشت محصولات گرمسیری قصر شیرین تا ۵۰۰ هکتار افزایش خواهد یافت.
افتتاح طرح‌های گرمسیری قصر شیرین/ بازارچه‌های مرزی بسترخوب صادرات است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری در آیین اجرایی گروه اقتصاد مَردمی در کشور با اشاره به طرح‌های کشاورزی در قصرشیرین به ظرفیت‌های استان در بخش کشاورزی پرداخت و گفت: استان کرمانشاه دارای ۹۵۰ هزار هکتار زمین زراعی قابل کشت است، که سالانه با تولید حدود ۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در کشور رتبه اول را در محصولات نخود و جو و رتبه دوم را در ذرت دانه‌ای و آفتابگردان و رتبه سوم چغندرقند را به خود اختصاص داده است.

 

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به طرح افتتاح شده در قصر شیرین اشاره کرد و افزود: این طرح به عنوان یک نمونه موفق کاشت ۱۴۰ هکتاری می‌باشد، إن‌شاءالله تا سال آینده تا سطح ۵۰۰ هکتار افزایش داده می‌شود.

بازارچه مرزی قصرشیرین بسترخوب صادرات اشت

این مسئول به مزیت‌های این طرح پرداخت و گفت: این طرح در مسیر طرح گرمسیری قرار دارد و تلاش داریم با افزایش بسترها در بخش دام سبک و پرورش ماهی‌های گرم آبی قصر شیرین بتواند قطب تولیدات این محصولات در غرب کشور بشود.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه استفاده از ظرفیت بازارچه مرزی قصرشیرین را جهت صادرات بستر خوبی دانست و هدف تشکیل این شرکت‌ها را رفع مسائل گلوگاهی و افزایش بهره‌وری حداکثری و پایدار سازی مشاغل خرد و خانگی عنوان کرد.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه از طریق ویدئو کنفرانس ۱۴ طرح ذکر شده را افتتاح کرد.

گفتنی است، افتتاح همزمان ۱۴ طرح اجرایی گروه اقتصادی مَردمی در ۱۲ استان کشور از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.