پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 18288
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس, ویژه تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ |
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد

بین‌الملل مسئول آمار نجومی شهادت خبرنگاران در غزه/ خورشید پیروزی فلسطین می‌درخشد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تحولات فلسطین، گفت: بین‌الملل مسئول آمار نجومی شهادت خبرنگاران در غزه بوده هرچند خورشید پیروزی فلسطین می‌درخشد.
بین‌الملل مسئول آمار نجومی شهادت خبرنگاران در غزه/ خورشید پیروزی فلسطین می‌درخشد

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در جمع اصحاب رسانه استان با محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه، اظهار داشت: وقایعی دلخراشی که در غزه رخ داده سبب خشمگین شدن جهانیان شده و این امر سبب خروش ملت ها است و سکوتهای بین‌الملل مسئول آمار نجومی شهادت خبرنگاران در غزه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه البته این یک روی سکه بوده و می‌دانیم در ۷۵ سال گذشته همواره ملت مظلوم فلسطین هر سال شاهد این جنایت‌ها بوده‌اند، گفت: این جنایات صهیونیست‌ها در خاطره ملت فلسطین زنده است و حماس خواهان انتقام جدی است و عزم ملت های عربی را خواهد طلبید.

وی به وقایع سال ۱۹۴۸ و جنایات اسرائیل در روستاهای فلسطین اشاره و تصریح کرد: خروج رژیم اشغالگر اسرائیل حتی خواسته شهرک نشینان یهودی شده‌، که دیگر زیر بمباران حماس و لبنان و القاسم تحت فشار شدید هستند و تلفات بسیاری بر سربازان اسراییل تخمین زده شده است و تعداد زیادی از افساران جنگی آنان به هلاکت و نابودی کشیده شدند و جای امنی ندارند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: رخداد جاری بسیار حائز اهمیت است و آن به فضل الهی شکست اسرائیل از فلسطین است، که به عنوان واقعه‌ای افتخار آمیز در تاریخ ملت فلسطین ثبت خواهد شد و این برگ ننگین با عنوان نتانیاهو و سرکردگان غربی از روی تمامی نقشه ها برداشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: اما آنچه از بمباران‌های بسیار گسترده صهیونیست‌ها می‌بینیم، نشانه ضعف اسرائیل است چرا که دشمن در عرصه نظامی در مقابل رزمندگان فلسطینی ناتوان بودند و با کوچکترین ضربه کاخ پوشالی آنان تنزل یافت و اسرای زیادی نیز در چنگ حماس افتاد و تونلهای آنان پرتگاهی برای سقوط و برزخ رژیم اشغالگر تلقی می‌شود.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به اینکه بمباران‌های گسترده و تانک‌های پیشرفته اسرائیل، که توسط مبارزان فلسطینی و فرماندهان نظامی منفجر و تکه تکه می‌شود و هیچ کاری از دست اسرائیل ساخته نیست، خاطرنشان کرد: جهان و حتی مَردم لندن در حمایت از فلسطین خروش کردند و شاهد فروپاشی اسرائیل و اربابش هستیم.

این مسئول با بیان اکنون میدان پیروزی دست مبارزان فلسطینی است رژیم پلید صهیونیستی با جنایات وحشتناک خود سبب بیداری کل بشریت شد و ۷۰ سال تبلیغات پوشالی آنها را آشکار کرد، افزود: به شهادت رساندن خبرنگاران بیش از ۴۰ نفر که تنها بازتاب جنایت‌ها را بر عهده داشتند نشان از ضعف این رژیم کودک کش و بی دین است که حتی رسانه‌های جهان را دچار شک و ماهیت پلید رژیم صهیونیستی را برملا کرد.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه مظلوم بودن ملت فلسطین برای دنیا روشن است و امپراطوری رسانه‌ای غرب تمام قد پشتیبان تسلیحاتی و تبلیغاتی رژیم اشغالگر هستند، اظهار داشت: به فضل الهی و یاری خدا برتری نظامی در غزه در دست مبارزان فلسطینی است و این مقاومت شایسته جشن پیروزی انقلاب آنان خواهد شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.