پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 1752
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ |
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اطلاعیه صادر کرد

محبوبیت دوچندان سپاه/ نقش آفرینی های مخلص سپاه پاسداران در مجامع بین المللی کابوس استکبار است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای، اقدام نابخردانه رژیم جنایتکار آمریکا در قراردادن نام پرافتخار و پرآوازه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای، اقدام نابخردانه رژیم جنایتکار آمریکا در قراردادن نام پرافتخار و پرآوازه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را محکوم کرد.
براساس این گزارش، در این اطلاعیه آمده است: سپاه پاسداران به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته نشان داد که شجره طیبه‌ای است، که از هویت آن، ایمان، حرکت انقلابی و جهاد می تراود و پاسدار کشور و دستاوردهای انقلاب  اسلامی است.

اطلاعیه فوق ادامه می دهد: نقش آفرینی های مخلص و بی ریای سپاه پاسداران در تمامی عرصه ها در کشور و مجامع بین المللی، خواب خوش استکبار را به کابوس تبدیل کرده و سال ها شاهد هجمه های سنگین رسانه ای از سوی آنان بر علیه سپاه پاسداران بوده ایم.
انتهای این اطلاعیه آمده است: با این اقدام سفیهانه آمریکا، محبوبیت سپاه پاسداران دوچندان شده و مردم با بصیرت ایران اسلامی، یکپارچه با شعار “من یک سپاهی‌‌ام” به دشمنان انقلاب نشان خواهند داد، که امنیت ملی و نیروهای قدرتمند مسلح ما از خطوط قرمز ما هستند و با تمام وجود، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می کنیم.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.