پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 17155
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ |
تا آخر اردیبهشت امسال:

اولتیماتوم جلوگیری از از ورود فاضلاب به رودخانه قره‌سودر در کرمانشاه

مديرکل مديريت بحران استان کرمانشاه گفت: شرکت آب و فاضلاب تا آخر ارديبهشت ماه فرصت دارد ازورود فاضلاب به رودخانه قره سوجلوگیری کند.
اولتیماتوم جلوگیری از از ورود فاضلاب به رودخانه قره‌سودر در کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، افشین یگانه در جمع اصحاب رسانه استان بااشاره به اینکه بعد از اردیبهشت دیگر نباید هیچ فاضلابی وارد رودخانه قره سو شود، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب تا آخر اردیبهشت ماه فرصت دارد از ورود فاضلاب به رودخانه قره سو جلوگیری کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه بعد از تعیین تکلیف فاضلاب، کارهای لایروبی رودخانه توسط آب منطقه‌ای و شهرداری انجام خواهد شد، تاکید کرد: در نهایت زیباسازی کریدورهای رودخانه، ایجاد فضای سبز و اجرای المان‌های شهری توسط شهرداری انجام می‌شود.

وی با اشاره وظیفه اصلی ساماندهی رودخانه قره سود بر عهده سه دستگاه شهرداری، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب است، بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب وظیفه دارد جلوی ورود فاضلاب به رودخانه را بگیرد و شهرداری و آب منطقه‌ای باید لایروبی را انجام دهند و در نهایت شهرداری نسبت به زیباسازی حاشیه رودخانه اقدام لازم را در دستور کار قرار دهد.

یگانه با یادآوری اینکه مقرر شده شرکت آب منطقه‌ای با حفظ مالکیت، بهره‌برداری از رودخانه قره‌سو در داخل شهر کرمانشاه را به شهرداری بسپارد، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب با جمع‌آوری فاضلاب در این نقاط و پمپاژ آن به تصفیه خانه فعلی واقع در جنوب شرق شهر کرمانشاه، جلوی ورود فاضلاب به قره‌سو را خواهد گرفت.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.