پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 17102
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, ویژه تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ |
استاندار کرمانشاه مطرح کرد

تببین تسهیل تردد زوار عتبات عالیات از منذریه عراق

تردد آسان زوار، گشایش درب ورود، استقرار مواکب در منذریه و استقرار یگان های امداد و نجات و خدمات پشتیبانی در منذریه عراق بررسی شد.
تببین تسهیل تردد زوار عتبات عالیات از منذریه عراق

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، تردد آسان زوار، گشایش درب ورود، استقرار مواکب در منذریه و استقرار یگان های امداد و نجات و خدمات پشتیبانی در منذریه عراق در دیدار مسئولان قصرشیرین و منذریه عراق مورد توافق و بررسی قرار گرفت.

محمد حیدری در این نشست که با هیاتی به سرپرستی فرمانداری خانقین در مرز بین‌المللی خسروی برگزار شد، اظهار داشت: مهم ترین مباحث برای تردد آسان زوار، گشایش درب ورود، استقرار مواکب در منذریه و همچنین استقرار یگان های امداد و نجات و خدمات پشتیبانی در منذریه است.

این مسؤول به لزوم نصب سرویس های بهداشتی و خدمت رسانی در منذریه، سایر مسایل امنیتی گذرنامه و حمل و نقل زائران اشاره و تصریح کرد: طرف عراقی برای حل مشکلات قول مساعد دادند و رفاه زوار اولیت خواهد بود.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین نیز در این جلسه، گفت: مقرر شده طرف عراقی پس از کسب اجازه و مجوزهای لازم از دولت مرکزی در جلسه بعدی در خانقین در سه محور اصلی دروازه مرزی و بحث مواکب و استقرار یگان های امداد و نجات نتیجه را اعلام کنند تا اهدافی که برای اربعین ۱۴۰۲ داریم  با مشارکت طرف عراقی به خوبی عملیاتی و تحقق بخشیده شود.

دلیر حسین فرماندار خانقین نیز در این جلسه با بیان اینکه ما آمادگی کامل داریم تا به زوار امام حسین(ع) و اربعین خدمت رسانی لازم را انجام دهیم، افزود: در موضوع گذرنامه و گیت ها نیازمند کمک جمهوری اسلامی ایران هستیم چون یک مساله فنی است و در این رابطه در خصوص کمک رسانی آمادگی داریم و افتخار ما خدمت در راه اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است.

گفتنی است، پس از این نشست زیرساخت های مرز منذریه و گیت های ورود و خروج این مرز توسط مسؤولان ۲ طرف مورد بازدید قرار گرفت و مسایل و مشکلات به صورت میدانی بررسی شد، تا در روز اربعین مراسم به بهترین نحو و با امنیت کامل و سلامت زوار اربعین حسینی انجام شود إن‌شاءالله.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.