پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 17080
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس, ویژه تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ |
فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی:

رشد بی‌سابقه قدرت دفاعی ایران اسلامی در حال پیشرفت است

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: قدرت دفاعی ایران اسلامی بی‌سابقه در حال رشد است.
رشد بی‌سابقه قدرت دفاعی ایران اسلامی در حال پیشرفت است

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز در مراسم سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز در سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: رشد بی‌سابقه قدرت دفاعی ایران اسلامی در حال پیشرفت است.

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تاکید کرد: نفوذ منطقه‌ای ایران اسلامی پابرجا است و امروز جوانان ایران اسلامی برای دفاع ازارزش‌های انقلاب آماده‌تر از همیشه هستند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به سادگی به کشوری مستقل تبدیل نشده است، زمانی که قدرت‌های بزرگی همچون آمریکا، شوروی و متحدان منطقه‌ای آن‌ها با حمایت از صدام تلاش کردند به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند، اما مَردانی بودند که از آتش دشمن نترسیدند و ایستادند تا این سرزمین بزرگ تحت حاکمیت اسلام آزاد بماند.

وی تصریح کرد: دشمن بعد از جنگ تحمیلی باز هم در عرصه‌های خطرناک دیگر همچون انتشار پدیده تکفیر برای شعله ور کردن آتش تفرقه در سرزمین‌های اسلامی وارد میدان شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه منزوی کردن کشور، انجام عملیات‌های رسانه‌ای و روانی، بی ثبات سازی، جنگ و تهاجم فرهنگی گوشه‌ای دیگر از اقدامات دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی بود، گفت: آنان اما خوشبختانه موفق نشدند و هر روز از بزرگنمایی هایی که می‌کنند پرده‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا دیگر نمی تواند در سرزمین‌های اسلامی آزادنه حرکت کند و امروز این کشور در حال ترک جهان اسلام، غرب آسیا و خاورمیانه است، گفت: امروزه هیچ کسی تمایل به ارتباط با رژیم صهیونیستی ندارد و آمریکاییها نیز نمی‌توانند منافع رژیم صهیونیستی را فراهم کنند.

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی عنوان کرد: همه سیاست‌های خطرناک، شیطانی، سخت و پیچیده دشمن با رهنمودهای خردمندانه امام خامنه‌ای و حمایت و حضور وفادارانه ملت در هم پیچیده شد.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه در دنیای امروز هیچ ملت ضعیفی پایدار نمی‌ماند و برای بقاء و زیستن عزتمندانه باید قوی بود و ایستادگی کرد، افزود: رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مثال زدنی است، عناصری که شخصیت، منزلت، اعتبار و عزت یک سرزمین را می‌سازند مَردان و زنان بزرگی هستند، که در لحظات سخت یک امت را نجات می‌دهند.

این مسؤول مَردمان استان کرمانشاه را اشخاصی توصیف کرد که به آفرینش شکوه، حماسه، وفاداری، جوانمردی، مهربانی و میهمان نوازی شهره هستند.

وی خاطرنشان کرد: بازی دراز نقطه کلیدی پیروزی ایران اسلامی در غرب کشور برای درهم شکستن جنود شیطان بود و دشمن در این سرزمین تلاش داشت تا کشور ما را تحت سیطره خود قرار دهد.

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ادامه اظهار داشت: شهیدانی همچون شهید شیرودی، شهید ادبیان و… سازندگان واقعی تاریخ این سرزمین هستند و باید الگوی همه نسل ها باشند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.