پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 16325
  پرینتخانه » اخبار جدید, سایر اخبار, فرهنگی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ |
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کرمانشاه:

فیلمسازان کرمانشاهی در جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ حضور دارند

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کرمانشاه از آمادگی فیلمسازان کرمانشاهی برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم 100 خبر داد.
فیلمسازان کرمانشاهی در جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ حضور دارند

علی حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از آمادگی فیلمسازان کرمانشاهی برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ خبر داد و گفت: چهار فیلم کوتاه فیلمسازان حوزه هنری استان، پس از طی مراحل فیلمبرداری و تدوین آماده حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم صدثانیه‌ای شدند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کرمانشاه ادامه داد: در گام اول رویداد صفرتاصد نشست هم اندیشی فیلمسازان برگزار و فیلم های کوتاه منتخب اکران شد و در گام دوم نیز پس از فراخوانِ ایده و فیلمنامه، چهار اثر داوری شده، به مرحله پیش تولید و در گام نهایی، به مرحله تولید رسیدند.

وی یکی از رسالت های حوزه هنری حمایت از فیلمسازان مستعد جوانی دانست که وارد عرصه فیلمسازی شده‌اند و افزود: پس از انتشار فراخوان و بررسی فیلم نامه های دریافت شده، چهار اثرِ برای حضور در جشنواره فیلم ۱۰۰ مورد حمایت قرار گرفت.

این مسؤول تصریح کرد: چهار اثر مورد حمایت شامل تولیدات «مثل پدر» به کارگردانی کامران رضایی، «ذهن زیبا» به کارگردانی بنیامین ایثاری، «ps0» به کارگردانی امیرحسین سمن کار و هدایت اکبری و «شارژ شگفت‌انگیز» به کارگردانی اشکان فرشچی و افشین مرادیان است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کرمانشاه بیان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تهیه کنندگی این چهار فیلم کوتاه را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.