پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 16008
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵ |
امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد

لزوم تقدیر از نیروهای امنیتی/ ملت در مقابل فتنه‌ها هوشیار باشد

امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از تلاش مدافعان امنیت کشور، گفت: شایعه پراکنی از مهمترین ترفندهای دشمن برای تسخیر افکار جوانان است.
لزوم تقدیر از نیروهای امنیتی/ ملت در مقابل فتنه‌ها هوشیار باشد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما امروز در خطبه عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جوانان بسیجی کشور، اظهار داشت: معظم له در این دیدار فرمودند که دشمنان نظام با مدد تفکر بسیجی و تعهد هموطنان به انقلاب در این فتنه نیر شکست خوردند.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه یادآور شد: دشمنان قسم خورده ما خصوصا شبکه مناعد اینترنشنال و بی بی سی با شایعه و دروغ پراکنی ذهن جوانان را هدف قرار داده است، که جا دارد مسؤولان به جد برای مقابله چه عملی و چه جهاد فرهنگی وارد میدان بشوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروز با بهره گیری از تفکر بسیجی ایرانی مقتدر ساخته شده است.

علما با اشاره به گرامی داشت ۱۶ آذر روز دانشجو بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۸۴ در سخنانی فرمودند: دانشجویان قشر برگزیده جامعه هستند.

این مسؤول تاکید کرد: نیروهای امنیتی و مدافعان حرم ایران اسلامی شبانه روزی پای کار انقلاب هستند و با تلاش آنان آشوبها و فتنه های دشمنان چه در مرزها و چه در داخل کشور شناسایی و مقابله می‌شود، که این همت و ایستادگی جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.