پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 15971
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ |
به مناسبت هفته دفاع مقدس:

استاندار کرمانشاه پیام صادر کرد

استاندار کرمانشاه در پیامی هفته دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران را گرامی داشت.
استاندار کرمانشاه پیام صادر کرد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، متن پیام بهمن امیری مقدم به مناسبت هفته دفاع مقدس به قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
به یقین دوران پرافتخار و سراسر حماسه «هشت سال دفاع مقدس» فصلی درخشان و بی‌نظیر در تاریخ پرصلابت ایران اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، اوج افتخارات ملت سربلند ایران است.

به گواه تاریخ، استان کرمانشاه به عنوان نقطه آغاز و انتهای جنگ تحمیلی در یاد و خاطره ملت غیور و به ویژه رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس ثبت و تا همیشه روزگار متجلی و مانا است و نقش جانفشانی‌های مَردم این سرزمین بر هیچ انسان منصف و صاحب اندیشه‌ای پوشیده نیست.

مَردمانی نجیب که با پایمردیهای ستودنی خویش نام خود را به عنوان مرزبانان همیشه سرافراز میهن اسلامی در تاریخ حماسی این سرزمین به یادگار نگاشتند.

در تقدیر از این استوار و مقاومت کم نظیر بود، که رهبر معظم انقلاب اسلامی، کرمانشاه را “سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی” نامیدند.

اینجانب ضمن ادای احترام خاضعانه به ارواح مطهر شهدای گرانقدر از صدر اسلام تاکنون؛ مراتب ارادت و خشوع خود را نسبت به یکایک ایثارگران ایران اسلامی به‌ویژه همرزمان و همسنگران گرانسنگ خویش و جان برکفان ایران اسلامی در استان کرمانشاه ابراز داشته و از همه مسؤولان اجرایی استان می‌خواهم با تأسی از رموز مجاهدت و حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدس و در سالی که با تدبیر مقام عظمای ولایت با عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامیده شده است، با تلاش جهادی در ایجاد اشتغال و بهبود کسب و کار برای جوانان استان کرمانشاه، پاسخگوی مجاهدت‌های ۴۴ ساله این مَردم بزرگوار و ولایتمدار باشند.

امید آنکه همگان رهروانی صدیق برای تداوم راه پربار شهدای عظیم الشأن و مراد محبوب ایشان، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر عظیم الشان انقلاب باشیم.

بهمن امیری مقدم
استاندار کرمانشاه

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.